loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ دوباره همون میز همون صندلی,    دانلود اهنگ میخواستی به تنهایی عادت کنی چجوری تونستی خیانت کنی,    موزیک ویدیو حواست کجاست امین قباد, 

حسین بازدید : 21 پنجشنبه 01 اسفند 1398

,    دانلود اهنگ دوباره همون میز همون صندلی
,    دانلود اهنگ میخواستی به تنهایی عادت کنی چجوری تونستی خیانت کنی
,    موزیک ویدیو حواست کجاست امین قباد
,    دانلود آهنگ حواست کجاست امین قباد
,    امین قباد حواست کجاست
,    اهنگ امین قباد حواست کجاست
,    دانلود اهنگ حواست کجاست
,    اکورد اهنگ حواست کجاست امین قباد
,    متن اهنگ امین قباد حواست کجاست
,    دانلود آهنگ جدید

 

 

 دقیقا همون میز همون صندلی همون جایی که پاتوق ما دوتاس

نشستی با ی آدم ناشناس

نمیدونم اصلا حواست کجاس

 میخواستی به تنهایی عادت کنی چجوری تونستی خیانت کنی

عزیزم نمیشد جلو چشم من

 ی کم فاصله تو رعایت کنی

 مبارک باشه عشقتون پایدار ولی مثل من اونو تنها نذار

فقط خواهشا دیگه از این به بعد

 قرارای بعدی تو اینجا نذار

مبارک باشه عشقتون پایدار ولی مثل من اونو تنها نذار

فقط خواهشا دیگه از این به بعد

 قرارای بعدی تو اینجا نذار

واسه آخرین بار میخوام فقط همین جا بمونم نگاهت کنم

خجالت نکش روتو از من نگیر

 بذا تا میتونم نگاهت کنم

ی جوری بهم دیگه خیره شدیم که انگار ی عمره مال همیم

هوای منو که نداشتی ولی

 حواست بهش باشه لطفا همین

مبارک باشه عشقتون پایدار ولی مثل من اونو تنها نذار

فقط خواهشا دیگه از این به بعد

 قرارای بعدی تو اینجا نذار

مبارک باشه عشقتون پایدار ولی مثل من اونو تنها نذار

فقط خواهشا دیگه از این به بعد

 قرارای بعدی تو اینجا نذار

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )








برچسب ها دانلود اهنگ دوباره همون میز همون صندلی دانلود اهنگ میخواستی به تنهایی عادت کنی چجوری تونستی خیانت کنی موزیک ویدیو حواست کجاست امین قباد دانلود آهنگ حواست کجاست امین قباد امین قباد حواست کجاست اهنگ امین قباد حواست کجاست دانلود اهنگ حواست کجاست اکورد اهنگ حواست کجاست امین قباد متن اهنگ امین قباد حواست کجاست دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو