loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ دوباره بی قراری شبو چشم انتظاری,    دانلود آهنگ های آرکان,    دانلود اهنگ آرکان هرشب,    اهنگ های ارکان

حسین بازدید : 160 پنجشنبه 01 اسفند 1398


,   



,    دانلود آهنگ دوباره بی قراری شبو چشم انتظاری
,    دانلود آهنگ های آرکان
,    دانلود اهنگ آرکان هرشب
,    اهنگ های ارکان
,    دانلود اهنگ ارکان هر شب
,    آهنگ هرشب آرکان
,    اهنگ ارکان هرشب
,    دانلود اهنگ های ارکان
,    اهنگ جدید ارکان
,    دانلود آهنگ جدید
,   

 

 

دوباره چشم گریون دوباره باد و بارون همش توو فکر اینم چه حالی داره با اون

دوباره بی قراری شب و چشم انتظاری چقدر میسوزه قلبم از این زخمهای کاری

هر شب دلم میسوزه از این تب قراره دستشو توو دست کی بذاره

رفته ولی هر روز و هر هفته نشد یه شب دلم اونو یادش نیاره

هر شب دلم میسوزه از این تب قراره دستشو توو دست کی بذاره

رفته ولی هر روز و هر هفته نشد یه شب دلم اونو یادش نیاره

سادم که دل به عشق اون دادم که رفته بودم زخمامو کامل میکردم

شاید دلی که دادمو باید به جای عشق اون قلبمو عاقل میکردم

هر شب دلم میسوزه از این تب قراره دستشو توو دست کی بذاره

رفته ولی هر روز و هر هفته نشد یه شب دلم اونو یادش نیاره

هر شب دلم میسوزه از این تب قراره دستشو توو دست کی بذاره

رفته ولی هر روز و هر هفته نشد یه شب دلم اونو یادش نیاره

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دوباره بی قراری شبو چشم انتظاری دانلود آهنگ های آرکان دانلود اهنگ آرکان هرشب اهنگ های ارکان دانلود اهنگ ارکان هر شب آهنگ هرشب آرکان اهنگ ارکان هرشب دانلود اهنگ های ارکان اهنگ جدید ارکان دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو