loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ MP3 یکی اینجا اسیره افشین اذری,    اهنگ MP3 یکی اینجا اسیره دلش داره میمیره افشین اذری,    یکی اینجا اسیره دلش داره می

حسین بازدید : 323 دوشنبه 28 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ MP3 یکی اینجا اسیره افشین اذری
,    اهنگ MP3 یکی اینجا اسیره دلش داره میمیره افشین اذری
,    یکی اینجا اسیره دلش داره میمیره صوتی
,    دانلود اهنگ MP3 یکی اینجا نشسته قلبش از تو شکسته
,    دانلود اهنگ MP3 کامل یکی اینجا اسیره دلش داره میمیره
,    دانلود اهنگ MP3 عماد حامدی یکی اینجا اسیره
,    دانلود آهنگ MP3 صوتی یکی اینجا اسیره دلش داره میمیره
,    دانلود اهنگ MP3 رفتی که برگردی دست به سرم کردی خیلی تو نامردی
,    دانلود اهنگ MP3 یه رحمی کن به حالم نگو دوستت ندارم
,    دانلود اهنگ

 

 

متن آهنگ رفتی که برگردی عماد حامدی

♫♫  یکی اینجا اسیره دلش داره میمیره  ♪♪

♫♫  کسی نیست که بیاد و باز دستاشو بگیره  ♪♪

♫♫  کی اینجا نشسته قلبش از تو شکسته  ♪♪
♫♫  از زندگی بریده چون که تو رو ندیده  ♪♪
♫♫  نمیفهمی حاله منو حاله دله زار  ♪♪
♫♫  منو شده گریه کار منو دوست دارم  ♪♪
♫♫  آخه من دلتنگه توام عاشقه یک رنگه توام  ♪♪
♫♫  چقدر دلت سنگه توام دوست دارم  ♪♪
♫♫  رفتی که برگردی دست به سر  ♪♪
♫♫  یکی اینجا نشسته قلبش از تو شکسته  ♪♪
♫♫  از زندگی بریده چون که تو رو ندیده  ♪♪
♫♫  نمیفهمی حاله منو حاله دله زار  ♪♪
♫♫  منو شده گریه کار منو دوست دارم  ♪♪
♫♫  آخه من دلتنگه توام عاشقه یک رنگه توام  ♪♪
♫♫  چقدر دلت سنگه توام دوست دارم  ♪♪
♫♫  رفتی که برگردی دست به سرم  ♪♪
♫♫  کردی خیلی تو نامردی آه  ♪♪
♫♫  رفتی که برگردی عشقمو رد کردی خیلی تو نامردی آه  ♪♪
♫♫  یه رحمی کن به حالم نگو دوست ندارم  ♪♪
♫♫  بیا تنهام نذارم آخه طاقت ندارم  ♪♪
♫♫  بیا عمرم تموم شد زندگیمم حروم شد  ♪♪
♫♫  میترسیدم از اونی که دقیقا همون شد  ♪♪
♫♫  نمیفهمی حاله منو حاله دله زار  ♪♪
♫♫  منو شده گریه کار منو دوست دارم  ♪♪
♫♫  آخه من دلتنگه توام عاشقه یک رنگه توام  ♪♪
♫♫  چقدر دلت سنگه توام دوست دارم  ♪♪
♫♫  رفتی که برگردی دست به سرم کردی خیلی تو نامردی آه  ♪♪
♫♫  رفتی که برگردی عشقمو رد کردی  ♪♪
♫♫  خیلی تو نامردی آه؛ رفتی که برگردی  ♪♪

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ MP3 یکی اینجا اسیره افشین اذری اهنگ MP3 یکی اینجا اسیره دلش داره میمیره افشین اذری یکی اینجا اسیره دلش داره میمیره صوتی دانلود اهنگ MP3 یکی اینجا نشسته قلبش از تو شکسته دانلود اهنگ MP3 کامل یکی اینجا اسیره دلش داره میمیره دانلود اهنگ MP3 عماد حامدی یکی اینجا اسیره دانلود آهنگ MP3 صوتی یکی اینجا اسیره دلش داره میمیره دانلود اهنگ MP3 رفتی که برگردی دست به سرم کردی خیلی تو نامردی دانلود اهنگ MP3 یه رحمی کن به حالم نگو دوستت ندارم دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو