loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ mp3 آدم مگه با عشقش میجنگه,    اکورد اهنگ mp3 ادم با عشقش مگه میجنگه,    دانلود اهنگ mp3 فرشید ادهمی ادم مگه با عشقش م

حسین بازدید : 113 دوشنبه 28 بهمن 1398

,   


,    دانلود آهنگ mp3 آدم مگه با عشقش میجنگه
,    اکورد اهنگ mp3 ادم با عشقش مگه میجنگه
,    دانلود اهنگ mp3 فرشید ادهمی ادم مگه با عشقش میجنگه
,    آدم با عشقش مگه میجنگه آکورد
,    اهنگ mp3 ادم مگه با عشقش میجنگه ریمیکس
,    اهنگ mp3 ادم مگه با عشقشم میجنگه
,    اکورد اهنگ mp3 عشقم بخند تا یکم اروم بگیرم
,    دانلود آهنگ mp3 فرشید ادهمی عاشقم
,    عشقم بخند تا یکم اروم بگیرم دیوونگی کن
,    دانلود اهنگ
,   

http://musicmedia.ir/9211%D8%AF%D9%84-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%86%D9%87/

آدم با عشقش مگه میجنگه ♫ تو سینه ی تو دله یا سنگه♥♫

از من من دیوونه تو ♫ نباشی مگه چیزی میمونه♥♫

آدم اگه عاشق شه ♫ حتی حال خودشم نمیدونه♥♫

عشقم بخند تا یکم آروم بگیرم ♫ دیوونگی کن بذا واست بمیرم♥♫

احساسش از تو دل دیوونش از من ♫ عاشقترم کن همه عشقا یه لحظه ان♥♫

 

مگه من حالم میشه بد باشه ♫ وقتی که حرف تو وسط باشه♥♫

کیو میشناسی مث ♫ من رگ خوابتو بلد باشه♥♫

آرزوی من زندگی باته ♫ زل زدن با عشق توی چشماته♥♫

یکی اینجاست که ♫ عاشق تو و بوسیدن دستاته♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 آدم مگه با عشقش میجنگه اکورد اهنگ mp3 ادم با عشقش مگه میجنگه دانلود اهنگ mp3 فرشید ادهمی ادم مگه با عشقش میجنگه آدم با عشقش مگه میجنگه آکورد اهنگ mp3 ادم مگه با عشقش میجنگه ریمیکس اهنگ mp3 ادم مگه با عشقشم میجنگه اکورد اهنگ mp3 عشقم بخند تا یکم اروم بگیرم دانلود آهنگ mp3 فرشید ادهمی عاشقم عشقم بخند تا یکم اروم بگیرم دیوونگی کن دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو