loading...

نایس موزیک

,    ,    متن اهنگ محاله مثل من توی این حال بد,    متن آهنگ کجا باید برم لاتاری,    متن آهنگ کجا باید برم یه دنیا خاطره,    م

حسین بازدید : 13 شنبه 19 بهمن 1398

,   
,    متن اهنگ محاله مثل من توی این حال بد
,    متن آهنگ کجا باید برم لاتاری
,    متن آهنگ کجا باید برم یه دنیا خاطره
,    متن اهنگ کجا باید برم یه دنیا خاطرت تو رو یادم نیاره
,    متن آهنگ کجا باید برم یه دنیا خاطرت تورو یادم نیاره
,    متن اهنگ کجا باید برم از داریوش اقبالی
,    متن آهنگ کجا باید برم لاتاری 2018
,    متن آهنگ کجا باید برم فیلم لاتاری
,    متن آهنگ کجا باید برم از داریوش
,    متن آهنگ

 

کجا باید برم یه دنیا خاطرت تورو یادم نیاره
کجا باید برم که یک شب فکر تو منو راحت بذاره
چه کردم با خودم که مرگ و زندگی برام فرقی نداره
محاله مثل من توی این حال بد کسی طاقت بیاره ♪♪♫♫♪♪♯
کجا باید برم که تو هر ثانیم تورو اونجا نبینم
کجا باید برم که بازم تا ابد به پای تو نشینم
قراره بعد تو چه روزایی رو من تو تنهایی ببینم
دیگه هرجا برم چه فرقی میکنه از عشق تو همینم

 

جوونیمو سفر کردم که از تو دور شم یک دم
منو هر جور میبینی شبیه یک سفرنامم شبیه یک سفر نامم
کجا باید برم که تو هر ثانیم تورو اونجا نبینم
کجا باید برم که بازم تا ابد به پای تو نشینم♪♪♫♫♪♪♯
قراره بعد تو چه روزایی رو من تو تنهایی ببینم
دیگه هرجا برم چه فرقی میکنه از عشق تو همینم







برچسب ها متن اهنگ محاله مثل من توی این حال بد متن آهنگ کجا باید برم لاتاری متن آهنگ کجا باید برم یه دنیا خاطره متن اهنگ کجا باید برم یه دنیا خاطرت تو رو یادم نیاره متن آهنگ کجا باید برم یه دنیا خاطرت تورو یادم نیاره متن اهنگ کجا باید برم از داریوش اقبالی متن آهنگ کجا باید برم لاتاری 2018 متن آهنگ کجا باید برم فیلم لاتاری متن آهنگ کجا باید برم از داریوش متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو