loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ mp3 با اون چشای عسلی طورم,    آهنگ mp3 دختر چشم عسلی از رامین صفوی,    اهنگ mp3 چشم عسلی,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 ای وای

حسین بازدید : 25 پنجشنبه 17 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 با اون چشای عسلی طورم
,    آهنگ mp3 دختر چشم عسلی از رامین صفوی
,    اهنگ mp3 چشم عسلی
,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 ای وای برم قربون تو من
,    اهنگ mp3 با اون چشای عسلی از همه دیدنی تری
,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 چشم عسلی محمد طاهر
,    تو با چشمای عسلی از همه دیدنی تره
,    دانلود اهنگ mp3 تو چشای عسلی از همه دیدنی تری
,    آهنگ mp3 تو چشای عسلی
,    دانلود آهنگ

 

متن آهنگ محمد طاهر چشم عسلی

یکم کوتاه بیا با دل ما تو بنداز یه نگاه به دل عاشقم
جلو من موهاتو میکنی باز هی میکنی ناز با دل عاشقم
قول بده که یهووی پر نزنی تو به دل من سر بزنی
من به این عادت کردم هی بهم زنگ بزنی
قلبم تند تند میزنه با چشات که حرف میزنه
هر ثانیه بی تو برام سخت میگذره

ای وای برم قربون تو من با چشای عسلیت دورم هی میچرخی و میگی که منم عاشقت شدم
وای برم قربون تو من با چشای عسلیت دورم هی میچرخی و میگی که بد عاشقت شدم
یکم کوتاه بیا با دل ما تو بنداز یه نگاه به دل عاشقم

ای وای دلم ای وای دلم شده دنیای من دنیای من
من و تو و جاده آره بخند جاشه این روزا مونو خوب یادت باشه
عاشقی کردیم هفته به هفته روزای رفته از یادم نرفته
قول بده که یهووی پر نزنی تو به دل من سر بزنی
من به این عادت کردم هی بهم زنگ بزنی
قلبم تند تند میزنه با چشات که حرف میزنه
هر ثانیه بی تو برام سخت میگذره

ای وای برم قربون تو من با چشای عسلیت دورم هی میچرخی و میگی که منم عاشقت شدم
وای برم قربون تو من با چشای عسلیت دورم هی میچرخی و میگی که بد عاشقت شدم
یکم کوتاه بیا با دل ما تو بنداز یه نگاه به دل عاشقم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 با اون چشای عسلی طورم آهنگ mp3 دختر چشم عسلی از رامین صفوی اهنگ mp3 چشم عسلی دانلود ریمیکس اهنگ mp3 ای وای برم قربون تو من اهنگ mp3 با اون چشای عسلی از همه دیدنی تری دانلود ریمیکس اهنگ mp3 چشم عسلی محمد طاهر تو با چشمای عسلی از همه دیدنی تره دانلود اهنگ mp3 تو چشای عسلی از همه دیدنی تری آهنگ mp3 تو چشای عسلی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو