loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ mp3 یعنی تو یعنی من,    اهنگ mp3 دلتنگی یعنی تو یعنی من ریمیکس,    دانلود آهنگ mp3 دلتنگی یعنی تو یعنی من,    اهنگ mp3 دلتن

حسین بازدید : 53 پنجشنبه 17 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 یعنی تو یعنی من
,    اهنگ mp3 دلتنگی یعنی تو یعنی من ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 دلتنگی یعنی تو یعنی من
,    اهنگ mp3 دلتنگی یعنی تو یعنی من یعنی من و تو بی هم
,    اهنگ mp3 دلتنگی یعنی تو یعنی من یعنی منو تو بی هم
,    اهنگ mp3 عشق یعنی تو یعنی من
,    دلتنگی یعنی تو یعنی من شاهین بنان
,    دانلود آهنگ mp3 دلتنگ یعنی من یعنی تو رو خواستن
,    دانلود آهنگ mp3 عشق یعنی تو یعنی من
,    دانلود آهنگ
,   

 

وسطای شب دلم تنگ میشه صبح تا پا میشم دلم تنگ میشه
بارون که میشه اصلا همیشه دلم تنگ میشه واسه تو
دوتا عاشقو وقتی میبینم هرجا که میرم هرجا میشینم
وقتی خوشحالم وقتی غمگینم دلم تنگ میشه واسه تو
دلتنگی یعنی تو یعنی من یعنی من و تو بی هم
میمیریم ببینیم کسیو به جای هم
بیا تا بگیری غمو از صدای من
دلتنگی یعنی تو یعنی من یعنی من و تو بی هم
میمیریم ببینیم کسیو به جای هم
بیا تا بگیری غمو از صدای من

دانلود آهنگ شاهین بنان دلتنگی

زندگی منی زندگیمی زندگی که میدونی یعنی چی
یکی منمو یکی توییو یک بدون یکی میشه هیچی
دلتنگی یعنی تو یعنی من یعنی من و تو بی هم
میمیریم ببینیم کسی و به جای هم
بیا تا بگیری غمو از صدای من
دلتنگی یعنی تو یعنی من یعنی من و تو بی هم
میمیریم ببینیم کسی و به جای هم
بیا تا بگیری غمو از صدای من

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 یعنی تو یعنی من اهنگ mp3 دلتنگی یعنی تو یعنی من ریمیکس دانلود آهنگ mp3 دلتنگی یعنی تو یعنی من اهنگ mp3 دلتنگی یعنی تو یعنی من یعنی من و تو بی هم اهنگ mp3 دلتنگی یعنی تو یعنی من یعنی منو تو بی هم اهنگ mp3 عشق یعنی تو یعنی من دلتنگی یعنی تو یعنی من شاهین بنان دانلود آهنگ mp3 دلتنگ یعنی من یعنی تو رو خواستن دانلود آهنگ mp3 عشق یعنی تو یعنی من دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو