loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ mp3 خنده هاتو قربون,    دانلود اهنگ mp3 خنده هاتو قربون بشم فدای تو ای یار,    آهنگ mp3 خنده هاتو قربون بشم ای یار,&nb

حسین بازدید : 97 جمعه 04 بهمن 1398


,    
,    دانلود آهنگ mp3 خنده هاتو قربون
,    دانلود اهنگ mp3 خنده هاتو قربون بشم فدای تو ای یار
,    آهنگ mp3 خنده هاتو قربون بشم ای یار
,    میثم اکبرزاده خنده هاتو قربون بشم
,    آهنگ mp3 خنده هاتو قربون بشم ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 آخ جور جوره با تو دلم
,    دانلود اهنگ mp3 هی نکن دست دست
,    دانلود آهنگ mp3 خنده هاتو قربون بشم آخ فدای تو ای یار
,    آهنگ mp3 خنده هاتو عشقه
,    دانلود آهنگ mp3
,   

 

 

 

آخ جوره جوره با تو دلم میزنه برا تو دلم خب داره هواتو دلم

آخه بگو چیه توو چشات که میره دل همه برات وای که خوبه دلبریات

دیگه هی نکنی دست دست نذاری بره دل از دست

دلم میخواد از جا درآد میخوامت از بس

آخه من دلمو دادم به اونی که میخوادم نمیدونی چه حالیم برس به دادم

خنده هاتو قربون بشم از جون و دلم آخ فدای تو ای یار

بگی نگی مجنون شدم حیرون شدم به تو شدم گرفتار

خنده هاتو قربون بشم از جون و دلم آخ فدای تو یار

بگی نگی مجنون شدم حیرون شدم به تو شدم گرفتار

دانلود آهنگ شاد محسن بهمنی به نام بگی نگی

باور کن از اونایی که حرف نداری خدایی دلم بنده اون خنده هاته

چه جادویی توو اون چشاته

آخه آیندم با تویه که دوست دارم تابلویه که

توی رگام مثه خونی اونی که میخواستم همونی

خنده هاتو قربون بشم از جون و دلم آخ فدای تو یار

بگی نگی مجنون شدم حیرون شدم به تو شدم گرفتار

خنده هاتو قربون بشم از جون و دلم آخ فدای تو یار

بگی نگی مجنون شدم حیرون شدم به تو شدم گرفتار

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 خنده هاتو قربون دانلود اهنگ mp3 خنده هاتو قربون بشم فدای تو ای یار آهنگ mp3 خنده هاتو قربون بشم ای یار میثم اکبرزاده خنده هاتو قربون بشم آهنگ mp3 خنده هاتو قربون بشم ریمیکس دانلود آهنگ mp3 آخ جور جوره با تو دلم دانلود اهنگ mp3 هی نکن دست دست دانلود آهنگ mp3 خنده هاتو قربون بشم آخ فدای تو ای یار آهنگ mp3 خنده هاتو عشقه دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو