loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ mp3 اره میدونم یه دندم,    دانلود اهنگ mp3 یه دندم,    دانلود اهنگ mp3 همه میدونن یه دندم ریمیکس,    دا

حسین بازدید : 11 شنبه 28 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 اره میدونم یه دندم
,    دانلود اهنگ mp3 یه دندم
,    دانلود اهنگ mp3 همه میدونن یه دندم ریمیکس
,    دانلود اهنگ mp3 اخه همه میدونن یه دندم ریمیکس
,    ریمیکس همه میدونن یه دندم
,    دانلود اهنگ mp3 واسه خودمم عجیبه چیشد عاشق شدم
,    آخه همه میدونن یه دندم ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 یه دندم از میثم ابراهیمی
,    دانلود اهنگ mp3 واسه خودمم عجیبه ریمیکس
,    دانلود اهنگ
,   

 

https://tabanmusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C-%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D9%85/

متن آهنگ یه دندم میثم ابراهیمی

واسه خودمم عجیبه چی شد عاشق شدم

رفتی توی قلبم همه شوکه شدن
واسه خودمم عجیبه چی شد عاشق شدم

چی شد اینجوری شد رفتی تو دلم
آخه همه میدونن یه دندم ولی واسه تو که من میخندم
کسی به چشم نمیاد شرمندم
عاشقونه بیا بگیر دوتا دستامو تو

بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو
خوش رنگه چشات میمیرم برات دلبری نکن آخ من به فدات
عاشقونه بیا بگیر دوتا دستامو تو

میثم ابراهیمی یه دندم

بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو
خوش رنگه چشات میمیرم برات دلبری نکن آخ من به فدات
بدون قدر منو بمون پیشم نرو بذار همه ببین پیش هم ماها رو
آخه همه میدونن یه دندم ولی واسه تو که من میخندم
کسی به چشم نمیاد شرمندم
عاشقونه بیا بگیر دوتا دستامو تو بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو
خوش رنگه چشات میمیرم برات دلبری نکن آخ من به فدات

آهنگ یه دندم میثم ابراهیمی با لینک مستقیم

 

♫ رسانه موسیقی تابان موزیک ♫

♫ دانلود اهنگ با کیفیت عالی (320) ♫

download link

download link







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 اره میدونم یه دندم دانلود اهنگ mp3 یه دندم دانلود اهنگ mp3 همه میدونن یه دندم ریمیکس دانلود اهنگ mp3 اخه همه میدونن یه دندم ریمیکس ریمیکس همه میدونن یه دندم دانلود اهنگ mp3 واسه خودمم عجیبه چیشد عاشق شدم آخه همه میدونن یه دندم ریمیکس دانلود آهنگ mp3 یه دندم از میثم ابراهیمی دانلود اهنگ mp3 واسه خودمم عجیبه ریمیکس دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو