loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ mp3 از همون دست که دادی,    آهنگ mp3 از همون دست که دادی از همون دست میگیری,    از همون دست که دادی از همون دست پس میگیری,  &nbs

حسین بازدید : 19 شنبه 28 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 از همون دست که دادی
,    آهنگ mp3 از همون دست که دادی از همون دست میگیری
,    از همون دست که دادی از همون دست پس میگیری
,    دانلود آهنگ mp3 ناجی تو آدم نمیشی
,    اهنگ mp3 ناجی تو ادم نمیشی
,    تو ادم نمیشی ناجی
,    اشتباه بود که باورت کردم تا همینجاشم تحملت کردم
,    اهنگ mp3 تو ادم نمیشی
,    آهنگ mp3 اشتباه بود که باورت کردم
,    دانلود اهنگ
,   

متن آهنگ تو آدم نمیشی از ناجی
از همون راه که اومدی برگرد نمیتونم نمیشه باهات سر کرد
زندگی رو بهم نکن زهرتر، اشتباه بود که باورت کردم
تا همینجاشم تحملت کردم برو آخه نمیشه همدردم

از همون دست که دادی از همون دست میگیری
یه روز میاد تقاصه کارهاتو پس میگیری
من هرکاری کردم که با من یکی شی
ولی تهش همونی تو آدم نمیشی

تکست آهنگ تو آدم نمیشی از ناجی


هرکاری کردم واست بست نبود
این همه خوبی کردم حقت نبود
واسه من سخت بود ازم دور شی
ولی تو انگاری سختت نبود

از همون دست که دادی از همون دست میگیری
یه روز میاد تقاصه کارهاتو پس میگیری
من هرکاری کردم که با من یکی شی
ولی تهش همونی تو آدم نمیشی

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 از همون دست که دادی آهنگ mp3 از همون دست که دادی از همون دست میگیری از همون دست که دادی از همون دست پس میگیری دانلود آهنگ mp3 ناجی تو آدم نمیشی اهنگ mp3 ناجی تو ادم نمیشی تو ادم نمیشی ناجی اشتباه بود که باورت کردم تا همینجاشم تحملت کردم اهنگ mp3 تو ادم نمیشی آهنگ mp3 اشتباه بود که باورت کردم دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو