loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ Mp3 با عشقت جون میگیرم من میلرزه,    موزیک ویدیو با عشقت جون میگیرم من,    دانلود موزیک ویدیو با عشقت جون میگیرم من,    دان

حسین بازدید : 13 جمعه 27 دی 1398


,    دانلود اهنگ Mp3 با عشقت جون میگیرم من میلرزه
,    موزیک ویدیو با عشقت جون میگیرم من
,    دانلود موزیک ویدیو با عشقت جون میگیرم من
,    دانلود اهنگ Mp3 احسان تهرانچی با عشقت جون میگیرم
,    دانلود آهنگ Mp3 بندری فرشید شیخ احمد
,    فرشید شیخ احمد اهواز
,    دانلود اهنگ Mp3 من تو دستات جون میگیرم
,    اهنگ Mp3 پرستو میبوسمت من از دور
,    میبوسمت میبوسمت
,    دانلود آهنگ
,   

 

♫♫ با عشقت جون میگیرم من
میلرزه با نگات قلبم
با حسی که تو چشماته
دارم عاشق میشم کم کم
عزیزم با شو زیباتر تو آغوشم برقص امشب
یه لحظه عاشق من باش
فقط قد یه عکس امشب
احساسم، میگه محال که بازم
بازی عشقو ببازم
بدون تو تنهام
رسیدی، تا که صدامو شنیدی
پا تو به صحنه کشیدی
تویی همه دنیام
با عشقت جون میگیرم من
میلرزه با نگات قلبم
با حسی که تو چشماته
دارم عاشق میشم کم کم
تو رقصمون با یه ریتم جدید
صدای قلبمو فهمیدی
همین که نوبت بوسه رسید
عقب کشیدی و چرخیدی
چرخیدی
غنچه ی عشقمو چیدی
از لب بوسه پریدی
دل میکنی مغرور
خندیدی
غنچه ی عشقمو چیدی
از لب بوسه پریدی
می بوسمت ار دور
با عشقت جون میگیرم من
میلرزه با نگات قلیم
با حسی که تو چشماته
دارم
عاشق میشم کم کم

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:21 - 1.92 MB

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 با عشقت جون میگیرم من میلرزه موزیک ویدیو با عشقت جون میگیرم من دانلود موزیک ویدیو با عشقت جون میگیرم من دانلود اهنگ Mp3 احسان تهرانچی با عشقت جون میگیرم دانلود آهنگ Mp3 بندری فرشید شیخ احمد فرشید شیخ احمد اهواز دانلود اهنگ Mp3 من تو دستات جون میگیرم اهنگ Mp3 پرستو میبوسمت من از دور میبوسمت میبوسمت دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو