loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ mp3 ضیافت ناصر,    دانلود آهنگ mp3 ضیافت ناصر عبداللهی با کیفیت بالا,    ناصر عبداللهی ضیافت 320,    دانلود آهنگ mp3 من خود

حسین بازدید : 83 چهارشنبه 25 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 ضیافت ناصر
,    دانلود آهنگ mp3 ضیافت ناصر عبداللهی با کیفیت بالا
,    ناصر عبداللهی ضیافت 320
,    دانلود آهنگ mp3 من خودمم نه خاطره ناصر عبداللهی 320
,    دانلود اهنگ mp3 من خودمم ن خاطره از ناصر عبداللهی
,    دانلود آهنگ mp3 ناصر عبداللهی بهار بهار
,    ضیافت ناصر عبداللهی کیفیت 320
,    آهنگ mp3 ضیافت ناصر عبداللهی 320
,    من خودمم نه خاطره متن
,    دانلود آهنگ

 

من خودمم نه خاطره . منظره ام نه پنجره

Man khodamam na khatere manzaream na panjare

من یه هوای تازه ام . نه انعکاس هنجره

Man ye havaie tazeam na enekase hanjare

میخوام سکوت کوچه رو . ترانه بارون بکنم
دلارو به ضیافت ترانه مهمون بکنم
میخوام بگم که این صدا هر چی که هست مال منه
شیشه رخوت شبو سنگ ستاره میشکنه
خونه من همینوراست . پیش شما پیاده ها
هر جا که چشم عاشقی مونده به خط جاده ها
هر جا که چشم عاشقی مونده به خط جاده ها
همنفس این وطنم . همدل دلبستگیاش
همدم دلواپسی و همقدم خستگیاش
بغض ترانه سنگیه . من ولی جنس شیشیه ام
دل رو به غربت نزدم . تیشه نخورده ریشه ام
بغض ترانه سنگیه . من ولی جنس شیشیه ام
دل رو به غربت نزدم . تیشه نخورده ریشه ام

ترانه آهنگ ضیافت از ناصر عبداللهی

من خودمم نه خاطره . منظره ام نه پنجره

Man khodamam na khatere manzaream na panjare

من یه هوای تازه ام . نه انعکاس هنجره

Man ye havaie tazeam na enekase hanjare

میخوام سکوت کوچه رو . ترانه بارون بکنم
دلارو به ضیافت ترانه مهمون بکنم
میخوام بگم که این صدا هر چی که هست مال منه
شیشه رخوت شبو سنگ ستاره میشکنه
خونه من همینوراست . پیش شما پیاده ها
هر جا که چشم عاشقی مونده به خط جاده ها
هر جا که چشم عاشقی مونده به خط جاده ها
همنفس این وطنم . همدل دلبستگیاش
همدم دلواپسی و همقدم خستگیاش
بغض ترانه سنگیه . من ولی جنس شیشیه ام
دل رو به غربت نزدم . تیشه نخورده ریشه ام
بغض ترانه سنگیه . من ولی جنس شیشیه ام
دل رو به غربت نزدم . تیشه نخورده ریشه ام
تنها دلیل بودنم . خوندن این ترانه هاست
زخم هزار تا خاطره تو دل عاشقانه هاست
تنها دلیل بودنم . خوندن این ترانه هاست
زخم هزار تا خاطره تو دل عاشقانه هاست

آهنگ با کیفیت

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 ضیافت ناصر دانلود آهنگ mp3 ضیافت ناصر عبداللهی با کیفیت بالا ناصر عبداللهی ضیافت 320 دانلود آهنگ mp3 من خودمم نه خاطره ناصر عبداللهی 320 دانلود اهنگ mp3 من خودمم ن خاطره از ناصر عبداللهی دانلود آهنگ mp3 ناصر عبداللهی بهار بهار ضیافت ناصر عبداللهی کیفیت 320 آهنگ mp3 ضیافت ناصر عبداللهی 320 من خودمم نه خاطره متن دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو