loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ فردین ناجی این همه احساس,    متن تمام اهنگ های فردین ناجی,    متن آهنگ یار مو بلند فردین ناجی,    اهنگ یار مو بلند فردین ناجی,

حسین بازدید : 5 سه شنبه 24 دی 1398



,    متن آهنگ فردین ناجی این همه احساس
,    متن تمام اهنگ های فردین ناجی
,    متن آهنگ یار مو بلند فردین ناجی
,    اهنگ یار مو بلند فردین ناجی
,    متن آهنگ فردین ناجی بارون
,    متن آهنگ فردین ناجی دنیای با تو
,    اهنگ فردین ناجی یار مو بلند من
,    متن اهنگ فردین ناجی یار مو بلندم
,    اهنگ فردین ناجی در رالی ایرانی
,    متن آهنگ فردین ناجی

ازت وقت خواستم فراموش کنم ∩¬

همه لحظه‌های تو رو داشتن و ∧›

همه زندگی‌مو گذاشتم ¡¦

کنار به امید اینکه ببینم تو رو ⊥∨

 

ازت وقت خواستم فراموش کنم ¸⇑

چقد عاشقت بودمو بی‌خودی ¸”

تو اصرار داشتی که راهی بشی ∴∋

به این خاطرم بود هوایی شدی ′…•

این همه احساس اشتباهه رفتن تو ⌉⟩

من عادتم شد که بمونم دیگه بی تو Ξ⊃







برچسب ها متن آهنگ فردین ناجی این همه احساس متن تمام اهنگ های فردین ناجی متن آهنگ یار مو بلند فردین ناجی اهنگ یار مو بلند فردین ناجی متن آهنگ فردین ناجی بارون متن آهنگ فردین ناجی دنیای با تو اهنگ فردین ناجی یار مو بلند من متن اهنگ فردین ناجی یار مو بلندم اهنگ فردین ناجی در رالی ایرانی متن آهنگ فردین ناجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو