loading...

نایس موزیک

X دانلود آهنگ mp3 دلبر بی نشان رضا ملک زاده X دانلود آهنگ mp3 رضا ملک زاده آتش پاره X دانلود اهنگ mp3 رضا ملک زاده اتش پاره X دانلود اهنگ mp3 رضا ملک زاده چشمان وحشی X دانلود

حسین بازدید : 177 سه شنبه 17 دی 1398
X دانلود آهنگ mp3 دلبر بی نشان رضا ملک زاده X دانلود آهنگ mp3 رضا ملک زاده آتش پاره X دانلود اهنگ mp3 رضا ملک زاده اتش پاره X دانلود اهنگ mp3 رضا ملک زاده چشمان وحشی X دانلود اهنگ mp3 رضا ملک زاده با من چه کردی X دانلود اهنگ mp3 رضا ملک زاده عجب دلی X دانلود آهنگ mp3 رضا ملک زاده واسه همیشه X دانلود موزیک ویدیو آتش پاره رضا ملک زاده X دانلود آهنگ mp3 رضا ملک زاده دلتنگی های من X دانلود آهنگ mp3 جدید 98 X دانلود آهنگ mp3 دلبر بی نشانم X دانلود آهنگ mp3 دلبر بی نشانم بی تو بی آشیانم X دانلود اهنگ mp3 دلبر بی نشانم بی تو بی اشیانم X دانلود آهنگهای رضا ملک زاده X دانلود اهنگ mp3 غمگین دلبر بی نشانم

 

http://tibamusic.com/%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D9%84%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%DB%8C-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86/

یادم تو را ♫ دیگر فراموش ♫ شیدا منم ..♫♬

از عطره تو ♫ می گرید هر ♫ شب پیراهنم..♫♬

آواره ام ♫ من همچو باد ♫ بی سرزمینم..♫♬

دریا تویی ♫ من قایقی بی ♫ سرنشینم..♫♬

دلبره بی نشانم ♫ بی تو بی آشیانم ♫ بی من ای..♫♬

..♫♬

همسفر رفته ای ♫ بی خبر بی تو ♫ بی خانه مانم..♫♬

جنون عشق ♫ با من هر شب به ♫ سویت سفر میکند..♫♬

این دل گاهی ♫ چون درختی ♫ هوای تبر میکند..♫♬

جنون ♫ عاشق که ♫ منطق ندارد..♫♬

رهایم کن ♫ از قفس های ♫ تنهایی جانم بیا..♫♬

..♫♬

بیا دیگر ♫ بیقرارم نمانده ♫ امانم بیا..♫♬

چو من ♫ این شهر دیگر ♫ عاشق ندارد..♫♬

دلبره بی نشانم ♫ بی تو بی آشیانم ♫ بی من ای..♫♬

همسفر رفته ای ♫ بی خبر بی تو ♫ بی خانه مانم..♫♬

..♫♬

 

دانلود با کیفیت دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 دلبر بی نشان رضا ملک زاده دانلود آهنگ mp3 رضا ملک زاده آتش پاره دانلود اهنگ mp3 رضا ملک زاده اتش پاره دانلود اهنگ mp3 رضا ملک زاده چشمان وحشی دانلود اهنگ mp3 رضا ملک زاده با من چه کردی دانلود اهنگ mp3 رضا ملک زاده عجب دلی دانلود آهنگ mp3 رضا ملک زاده واسه همیشه دانلود موزیک ویدیو آتش پاره رضا ملک زاده دانلود آهنگ mp3 رضا ملک زاده دلتنگی های من دانلود آهنگ mp3 جدید 98 دانلود آهنگ mp3 دلبر بی نشانم دانلود آهنگ mp3 دلبر بی نشانم بی تو بی آشیانم دانلود اهنگ mp3 دلبر بی نشانم بی تو بی اشیانم دانلود آهنگهای رضا ملک زاده دانلود اهنگ mp3 غمگین دلبر بی نشانم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو