loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ محمدرضا علیمردانی,    متن آهنگ محمدرضا علیمردانی دلم گرفته,    متن آهنگ محمدرضا علیمردانی میخواهمت,    متن آهنگ محمدرضا علیمرد

حسین بازدید : 73 سه شنبه 10 دی 1398


,    متن آهنگ محمدرضا علیمردانی
,    متن آهنگ محمدرضا علیمردانی دلم گرفته
,    متن آهنگ محمدرضا علیمردانی میخواهمت
,    متن آهنگ محمدرضا علیمردانی باران بزند
,    متن آهنگ محمدرضا علیمردانی نه
,    متن آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی
,    متن آهنگ محمدرضا علیمردانی به من فرار کن
,    متن آهنگ محمدرضا علیمردانی در کودک شو
,    متن تمامی آهنگ های محمدرضا علیمردانی
,    متن آهنگ
,   

https://upahang.com

متن آهنگ دلم گرفته

دلم گرفته مرام دنیا همینه انگار – ♩
دلم گرفته از این هوایی که میشه تکرار … !

─—|♫●|─—

دلم گرفته از عمر رفته ی بی نهایت – ♩
راه نرفته حرف نگفته پامو بسته حبس همینم … !

─—|♫●|─—

دل شکسته شکایت نیست که من قربانی تصمیمتم – ♩
بگیر از من همه دنیا رو باز تسلیمتم … !

─—|♫●|─—

من میمونم تا پای جونم با راز نگفته – ♩
تو میدونی چرا از این راز … !







برچسب ها متن آهنگ محمدرضا علیمردانی متن آهنگ محمدرضا علیمردانی دلم گرفته متن آهنگ محمدرضا علیمردانی میخواهمت متن آهنگ محمدرضا علیمردانی باران بزند متن آهنگ محمدرضا علیمردانی نه متن آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی متن آهنگ محمدرضا علیمردانی به من فرار کن متن آهنگ محمدرضا علیمردانی در کودک شو متن تمامی آهنگ های محمدرضا علیمردانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو