دانلود آهنگ محمد علیزاده ماه عسل ۹۶

Download New Music Mohammad Alizadeh Mahe Asal 96

آهنگ محمد علیزاده بنام ماه عسل ۹۶

چشاتو برنگردون از منی که اون چشا رو دیدم از تو
بگیر دار و ندارمو بگیر هر چی که دارمو فقط نرو

ترانه: روزبه بمانی + آهنگ: مهدی دارابی + تنظیم: مسعود جهانی

دانلود آهنگ محمد علیزاده ماه عسل 96

 

متن آهنگ ماه عسل ۹۶ از محمد علیزاده
چشاتو برنگردون از منی که اون چشا رو دیدم از تو
بگیر دار و ندارمو بگیر هر چی که دارمو فقط نرو
نگام که میکنی حالم با حال آسمون فرقی نداره

Negam Ke Mikoni Halam Ba Hale Asemoon Farghi Nadare
دلت وفتی که میگیره میگم امشب باید بارون بباره

نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم
من که هیچ جایی به جز تو بغلت گریه نکردم
نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه

Nafasam Az Nafaset Chera Ye Shab Tu In Hava Joda Nemishe
میدونی هیچ کسی غیر از تو برام به خدا ، خدا نمیشه

محاله تا ته دنیا کسی جوری که من هر ثانیه مُردم برای تو بمیره
محاله یک نفر پیدا شه این عشقو بتونه یک نفس از لحظه های من بگیره
ترانه آهنگ ماه عسل ۹۶ از محمد علیزاده
نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم
من که هیچ جایی به جز تو بغلت گریه نکردم

Man Ke Hich Jaei Be Joz Tu Baghalet Gerye Nakardam
نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه
میدونی هیچ کسی غیر از تو برام به خدا ، خدا نمیشه

نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم

Nago Tu In Shaba Nemidoni Man Chie Dardam
من که هیچ جایی به جز تو بغلت گریه نکردم
نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه
میدونی هیچ کسی غیر از تو برام به خدا ، خدا نمیشه