loading...

نایس موزیک

,    متن اهنگ محمد هاشمی مجنون نبودم,    متن ریمیکس آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی,    متن آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی امید نعمتی,    متن آهن

حسین بازدید : 28 سه شنبه 10 دی 1398


,    متن اهنگ محمد هاشمی مجنون نبودم
,    متن ریمیکس آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی
,    متن آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی امید نعمتی
,    متن آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی گروه پالت
,    متن آهنگ مجنون نبودم سیما بینا
,    متن آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی سیما بینا
,    متن آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی از محمد حشمتی
,    متن اهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی از غلامیاری
,    ریمیکس اهنگ محمد حشمتی مجنون نبودم
,    متن آهنگ

 

♬ کدوم کوه و کمر بوی تو داره یار ♬♬ کدوم مه جلوه ی روی تو داره ♬

♬ همان ماهی که از قبله زند فریاد ♬♬ نشون از طاق ابروی تو داره ♬

♬ مجنون نبودم مجنونم کردی ♬♬ از شهر خودم بیرونم کردی وای ♬

♬ مجنون نبودم مجنونم کردی ♬♬ از شهر خودم بیرونم کردی وای ♬

♬ ستاره آسمون نقش زمینه وای ♬♬ خودوم انگشتر وای یارم نگینه ♬

♬ خداوندا نگهدار نگین باش که یار اول و آخر همینه ♬

♬♬♬–♬♬♬–♬♬♬

دانلود ریمیکس آهنگ محمد حشمتی مجنون نبودم مجنونم کردی

♬♬♬–♬♬♬–♬♬♬

♬ مجنون نبودم مجنونم کردی ♬♬ از شهر خودم بیرونم کردی یار ♬

♬ مجنون نبودم مجنونم کردی ♬♬ از شهر خودم بیرونم کردی یار ♬

♬ دو تا چشم بر راه دردارم خدایا وای ♬♬ عزیزی در سفر دارم خدایا ♬

♬ همه میگن عزیزت کی میای وای ♬♬ به دل شوق دگر دارم خدایا ♬

♬ مجنون نبودم مجنونم کردی ♬♬ از شهر خودم بیرونم کردی وای ♬

♬ مجنون نبودم مجنونم کردی ♬♬ از شهر خودم بیرونم کردی وای ♬

 

http://khobanmusic.com

 








برچسب ها متن اهنگ محمد هاشمی مجنون نبودم متن ریمیکس آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی متن آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی امید نعمتی متن آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی گروه پالت متن آهنگ مجنون نبودم سیما بینا متن آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی سیما بینا متن آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی از محمد حشمتی متن اهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی از غلامیاری ریمیکس اهنگ محمد حشمتی مجنون نبودم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو