loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ 70 روزه محمد بختیاری,    متن مستقیم اهنگ هفتاد روزه,    اهنگ هفتاد روزه از حامد پهلان,    متن اهنگ ارکستی هفتاد روزه, &nb

حسین بازدید : 11 سه شنبه 10 دی 1398


,    متن آهنگ 70 روزه محمد بختیاری
,    متن مستقیم اهنگ هفتاد روزه
,    اهنگ هفتاد روزه از حامد پهلان
,    متن اهنگ ارکستی هفتاد روزه
,    اهنگ ریمیکس هفتاد روزه
,    متن اهنگ هفتاد روزه از حامد پهلان
,    متن اهنگ هفتاد روزه سعید کریمی
,    متن ریمیکس اهنگ هفتاد روزه
,    اهنگ هفتاد روزه که من از تو خبر ندارم اپارات
,    متن آهنگ

 

متن آهنگ هفتاد روزه محمد بختیاری

هی تو با تو تنها باز تو
منو پیش همه کس
بردی ته بن بست
دلمو میزنی پس
منو هی میگیری دست
گفتی دور نمیشم
با کسی جور نمیشم
شیرین میمونم با تو
پس نشو نمیشم
هفتاد روزه که من از تو خبر ندارم
رفتنت رو هیچ جور هیچ وقت باور ندارم
حالم بده منو دورم زده
میکشمت این بار با یه ضربه
خوابت رفته منو یادت رفته مهرت از این دلم دیگه رفته
تو واسه من همه کسم بودی نفسم بودی
مثل یه گود تو دستم بودی یهو چی شد پس رفتی زودی
تو با رقیبم همدست بودی
هفتاد روزه که من از تو خبر ندارم
رفتنت رو هیچ جور هیچ وقت باور ندارم
حالم بده منو دورم زده
میکشمت این بار با یه ضربه







برچسب ها متن آهنگ 70 روزه محمد بختیاری متن مستقیم اهنگ هفتاد روزه اهنگ هفتاد روزه از حامد پهلان متن اهنگ ارکستی هفتاد روزه اهنگ ریمیکس هفتاد روزه متن اهنگ هفتاد روزه از حامد پهلان متن اهنگ هفتاد روزه سعید کریمی متن ریمیکس اهنگ هفتاد روزه اهنگ هفتاد روزه که من از تو خبر ندارم اپارات متن آهنگ متن اهنگ محمد بختياري هفتاد روزه متن آهنگ ۷۰ روزه محمد بختیاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو