loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ mp3 محلی تو که میگی من نامردم,    دانلود آهنگ mp3 سعید قدسی به نام تو که میگی من نامردم,    دانلود اهنگ mp3 تو که دیدی من نامردم از قدسی,&

حسین بازدید : 1420 یکشنبه 08 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 محلی تو که میگی من نامردم
,    دانلود آهنگ mp3 سعید قدسی به نام تو که میگی من نامردم
,    دانلود اهنگ mp3 تو که دیدی من نامردم از قدسی
,    دانلود آهنگ mp3 تو که میگی من نامردم از سعید قدسی
,    دانلود رایگان اهنگ mp3 تو که میگی من نامردم
,    دانلود اهنگ mp3 تو که میگی من نامردم از پرویز خسروی
,    دانلودآهنگ mp3 توکه میگی من نامردم سعید قدسی
,    دانلود اهنگ mp3 اخه مگه من چه کردم سعید قدسی
,    اهنگ mp3 سعید قدسی توک میگی من نامردم
,    دانلود آهنگ mp3 محلی

 

یه زمون كار من این بود مثل دیوونه ها

نشون از تو بگیریم من از در خونه ها

حالا هر جا می شینی پشت سرم بد میگی

كه فلونی شده دردی كش میخونه ها

تو كه میگی من نامردم آخه مگه من چی كردم

خوب میدونم تو دنیا به تو یكی بد نكردم

یه زمون كار من این بود مث دیوونه ها

نشون از تو بگیریم من ز در خونه ها

آهنگ تو میگی که من نامردم از سعید قدسی

حالا هر جا می شینی پشت سرم بد میگی

كه فلونی شده دردی كش میخونه ها

تو كه شمع روشن محفل بچه ها بودی

 ولی با من همیشه مثل غریبه ها بودی

مگه بد كردم اگه مشكلو آسون كردم

چه كنم چاره ندارم مگه من بد نكردم

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محلی تو که میگی من نامردم دانلود آهنگ mp3 سعید قدسی به نام تو که میگی من نامردم دانلود اهنگ mp3 تو که دیدی من نامردم از قدسی دانلود آهنگ mp3 تو که میگی من نامردم از سعید قدسی دانلود رایگان اهنگ mp3 تو که میگی من نامردم دانلود اهنگ mp3 تو که میگی من نامردم از پرویز خسروی دانلودآهنگ mp3 توکه میگی من نامردم سعید قدسی دانلود اهنگ mp3 اخه مگه من چه کردم سعید قدسی اهنگ mp3 سعید قدسی توک میگی من نامردم دانلود آهنگ mp3 محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو