loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ mp3 محلی خدا زندانیم,    دانلود اهنگ mp3 هر زندان بی زندانی نمینه,    دانلود اهنگ mp3 زندونم بی زندانی نمیشه,    ترانه مازن

حسین بازدید : 23 دوشنبه 02 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محلی خدا زندانیم
,    دانلود اهنگ mp3 هر زندان بی زندانی نمینه
,    دانلود اهنگ mp3 زندونم بی زندانی نمیشه
,    ترانه مازندرانی بنام زندانی
,    دانلود هر زندان بی زندانی نمیشه
,    دانلود اهنگ mp3 زندونی بی ملاقاتی از رکسانا
,    اهنگ mp3 زندانی علی براتی صوتی
,    آهنگ mp3 های علی براتی زندانی
,    دانلود اهنگ mp3 هر زندان بی زندانی نمیشه شمالی
,    دانلود آهنگ mp3 محلی

 

متن آهنگ زندانی علی زندانی

هر زندان بی زندانی نمیشه

هر زندان بی زندانی نمیشه

شعرو غزل بدون ساز نمیشه

شعرو غزل بدون ساز نمیشه

هوای پرو پرواز نمیشه

غریبی که محرم راز نمیشه

خدا زندانیم بی ملاقتیم

خدا زندانیم بی ملاقتیم

بی گناه تا پای دار حکم ابدیم

بی گناه تا پای دار حکم ابدیم

شدم تو این زندون غم گرفتار

شدم تو این زندون غم گرفتار

هرشب میرم تا پای چوبه ی دار

حال هر روز من شده همین که

حال هر روز من شده همین که

بشمارم من میله های زندان

بشمارم من میله هــــای زندان


دانلود آهنگ علی براتی زندانی 

ALI BARATI ZENDANI 320

ALI BARATI ZENDANI 320

 

http://www.teh-dl.ir







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محلی خدا زندانیم دانلود اهنگ mp3 هر زندان بی زندانی نمینه دانلود اهنگ mp3 زندونم بی زندانی نمیشه ترانه مازندرانی بنام زندانی دانلود هر زندان بی زندانی نمیشه دانلود اهنگ mp3 زندونی بی ملاقاتی از رکسانا اهنگ mp3 زندانی علی براتی صوتی آهنگ mp3 های علی براتی زندانی دانلود اهنگ mp3 هر زندان بی زندانی نمیشه شمالی دانلود آهنگ mp3 محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو