loading...

نایس موزیک

دانلود اهنگ قدیمی علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من ,متن آهنگ,دانلود آهنگ زیبای علیرضا روزگار مجتبی کبیری

حسین بازدید : 29 جمعه 22 آذر 1398

دانلود اهنگ قدیمی علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من ,متن آهنگ,دانلود آهنگ زیبای علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من ,دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ با کیفیت اصلی علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من 6732,متن آهنگ علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من ,دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من 6732,دانلود آهنگ بیکلام علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من,دانلود آهنگ mp3 علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من ,دانلود آهنگ محلی,دانلود آهنگ علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من , علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من ,دانلود ریمیکس علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من ,Download music,کد آهنگ پیشواز علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من ,دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من با لینک مستقیم,دانلود آهنگ علیرضا روزگار مجتبی کبیری  امید آمری ایران من mp3 98,

منبع پاپ موزیک

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار و مجتبی کبیری و امید آمری بنام ایران من :

تو این دنیا یه جایی هست
که نقشش شکل هیچ جا نیست
پُر از افسانه هاست اما حقیقت داره رویا نیست
همون جا که پُر از مهر ِ سر و پا حس بیداری
همیشه پاک و پا بر جاست پُر از ایمان و بردباری
پُر از عشق و فداکاری پُر از مهر و وفاداری
وطن ای فخر قوم پارس خلیجت تاهمیشه فارس
وطن هر جای خاک تو برام آرامش دنیاست
به هر ضربی که دشمن خواست جلو پات سنگ بیاندازه
همون سنگ ها یه فرصت شد واسه پیروزی تازه
واسه پیروزی تازه

 ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار و مجتبی کبیری و امید آمری بنام ایران من

 ♫♫♫♫♫♫

ببین سنگ ها کنار هم رسیدن تا دم خورشید
حالا بالاتر از اونی که راحت قله هاتو دید
آخه سبز و سپید و سرخ فقط نماد پرچم نیست
یه اسمی تو دلش داره که بی اون دنیا روشن نیست
همون اسمی که بر لطفش توکل کرده ای ایران
بدون الله پناه توست وطن ای خاک جاویدان
وطن ای فخر قوم پارس خلیجت تاهمیشه فارس
وطن هر جای خاک تو برام آرامش دنیاست
به هر ضربی که دشمن خواست جلو راهت سنگ بیاندازه
همون سنگ ها یه فرصت شد واسه پیروزی تازه
واسه پیروزی تازه

 

دانلود با کیفیت 128 - 5.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 5.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار و مجتبی کبیری و امید آمری بنام ایران من







برچسب ها دانلود اهنگ قدیمی علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من دانلود آهنگ جدید تکست آهنگ علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من متن آهنگ دانلود آهنگ زیبای علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من دانلود آهنگ دانلود آهنگ با کیفیت اصلی علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من 6732 متن آهنگ علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من 6732 دانلود آهنگ بیکلام علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من دانلود آهنگ mp3 علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من دانلود ریمیکس علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من Download music کد آهنگ پیشواز علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من با لینک مستقیم دانلود آهنگ علیرضا روزگار مجتبی کبیری امید آمری ایران من mp3 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو