loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ ببین حال و هوام اینجوری خوبه,    نگاه تو فرزاد فرزین,    من به فدای نگاه تو,    اهنگ فرزاد فرزین من به تو خیلی وابسته ام,&n

حسین بازدید : 77 پنجشنبه 21 آذر 1398

,    دانلود اهنگ ببین حال و هوام اینجوری خوبه
,    نگاه تو فرزاد فرزین
,    من به فدای نگاه تو
,    اهنگ فرزاد فرزین من به تو خیلی وابسته ام
,    چه هوای خوبیه فرزاد فرزین
,    اهنگ جدید فرزاد فرزین چشمای تو
,    دانلود اهنگ من به فدای توام
,    دانلود آهنگ
,   

https://www.jenabmusic.com/50763/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D9%88.html

متن آهنگ فرزاد فرزین نگاه تو

ببین حال و هوام یه جوری خوبه اگه نبودی رویایی نمیشد

کنار تو به کارایی و کردم اگه نبودی تنهایی نمیشد

چیکار کردی با قلبم که شب و روز همش اسم تو رو لب میارم

جلو مردم سرم همیشه بالاست اگه کسی و جز تو دوست ندارم

من به فدای نگاه تو دوست دارم اینجوری حال تو قربون اون روی ماه تو

همه دنیام شده مال تو من به تو خیلی وابسته م و بدجوری عاشقت هستم

دل به دلت که بستم و عشق تو کار داد به دستمو

میخوام فقط نگاهم به تو باشه چشام درگیر چشمای تو باشن

من یه جوری عاشقت میشم که هر روز همه دنیا بخوان جای تو باشن

من به فدای نگاه تو دوست دارم اینجوری حال تو قربون اون روی ماه تو

همه دنیام شده مال تو من به تو خیلی وابسته م و بدجوری عاشقت هستم

دل به دلت که بستم و عشق تو کار داد به دستمو

ببین عزیز منو سمتت کشوندی همه دنیا بجز دست تو سرده

فقط میخوای که من خوشبخت باشم همین کارات منو دیوونه کرده

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ ببین حال و هوام اینجوری خوبه نگاه تو فرزاد فرزین من به فدای نگاه تو اهنگ فرزاد فرزین من به تو خیلی وابسته ام چه هوای خوبیه فرزاد فرزین اهنگ جدید فرزاد فرزین چشمای تو دانلود اهنگ من به فدای توام دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو