loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ سینا سرلک زیر سقف دودی,    دانلود اهنگ زیر سقف دودی سینا سرلک,    آهنگ زیر سقف دودی,    سینا سرلک عشق یعنی صدسال دیگه, &n

حسین بازدید : 19 یکشنبه 10 آذر 1398


,    متن آهنگ سینا سرلک زیر سقف دودی
,    دانلود اهنگ زیر سقف دودی سینا سرلک
,    آهنگ زیر سقف دودی
,    سینا سرلک عشق یعنی صدسال دیگه
,    اهنگ سینا سرلک عشق یعنی
,    دانلود آهنگ عشق سینا سرلک 320
,    عشق یعنی صد سال دیگم بهش حسی که داری توی دلت جوونه
,    عشق یعنی صدسال دیگه محسن ابراهیم زاده
,    دانلود آهنگ سینا سرلک عشق یعنی
,   

تو نبودی وقتی رو سقف شبم دست هیچ کسی چراغی نگرفت
وقتی هیچ کسی به غیر از بی کسی بعد تو از من سراغی نگرفت

تو ندیدی وقتی چترت رو سر هر کی وا شد سیله بارون میشدم
تو قدم که میزدی هر جای شهر من زمینِ اون خیابون میشدم

عشق یعنی صد ساله دیگه ام بهش حسی که داری تویه دلت جوونه
عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه

عشق یعنی صد ساله دیگه ام بهش حسی که داری تویه دلت جوونه
عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه

تکست آهنگ زیر سقف دودی سینا سرلک

تو نمیتونی بفهمی حالمو به جنون بد دارم عادت میکنم
من به هر کسی که میبینه تو رو با همه جونم حسادت میکنم

عشق یعنی صد ساله دیگه ام بهش حسی که داری تویه دلت جوونه
عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه

عشق یعنی صد ساله دیگه ام بهش حسی که داری تویه دلت جوونه
عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه

**

faratext.com







برچسب ها متن آهنگ سینا سرلک زیر سقف دودی دانلود اهنگ زیر سقف دودی سینا سرلک آهنگ زیر سقف دودی سینا سرلک عشق یعنی صدسال دیگه اهنگ سینا سرلک عشق یعنی دانلود آهنگ عشق سینا سرلک 320 عشق یعنی صد سال دیگم بهش حسی که داری توی دلت جوونه عشق یعنی صدسال دیگه محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ سینا سرلک عشق یعنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو