loading...

نایس موزیک

تغییر دادی زندگیمو روم چقد تأثیر داری تو ♬ღ♪ با این چشمات توی عشق واگیر داری تو ♬ღ♪ باز اینجایی کاش بدونی با تو من چه حالیم ♬ღ♪ بهتر از تو مگه میشه،من که با تو عالیم ♬ღ♪ تو بازیه تاج و تخت قلب من،نابو

حسین بازدید : 29 دوشنبه 04 آذر 1398

تغییر دادی زندگیمو روم چقد تأثیر داری تو ♬ღ♪
با این چشمات توی عشق واگیر داری تو ♬ღ♪
باز اینجایی کاش بدونی با تو من چه حالیم ♬ღ♪
بهتر از تو مگه میشه،من که با تو عالیم ♬ღ♪
تو بازیه تاج و تخت قلب من،نابود کردی همرو ای قلب من ♬ღ♪
دیوونم نکن بزار آروم باشم ♬ღ♪
عقلم داره میپره تا اینجاشم ♬ღ♪ ♬
عشق است خودتو فقط،رفیقه بی دوز و کلک ♬ღ♪
کسی جز من تو دلت،نزاری بکشه سرک ♬ღ♪



عشق است خندیدنت،دور من چرخیدنت،مال خودم شدی،همه با من دیدنت ♬ღ♪
پر میکشم برای تو،نمیدونی که جای تو،تو دام همیشه هست ♬ღ♪
از تو نمیشه رد شدو باهات یخورده بد شدو،رفتنت به فاجعست ♬ღ♪
فرقی نداره واسه من،بودنت کناره من،اوج خیالمه ♬ღ♪
وای از این عادت بد هرچی بگم دوست دارم بازم کمه ♬ღ♪
عشق است خودتو فقط،رفیقه بی دوز و کلک ♬ღ♪
کسی جز من تو دلت،نزاری بکشه سرک ♬ღ♪

sevilmusic.com/







برچسب ها دانلود آهنگ مصطفی فرامرزی بازم کمه با کیفیت 320 کد پیشواز مصطفی فرامرزی بازم کمه همراه اول کد پیشواز مصطفی فرامرزی بازم کمه ایرانسل متن و شعر آهنگ مصطفی فرامرزی بازم کمه دانلود آهنگ مصطفی فرامرزی بازم کمه دانلود آهنگ جدید مصطفی فرامرزی بازم کمه لینک مستقیم دانلود ریمیکس مصطفی فرامرزی بازم کمه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو