loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ روزبه نعمت اللهی صبوری 320,    صبوری روزبه نعمت الهی متن,    دانلود اهنگ ای خدایا عشق قشنگه یه دل سنگو یه دل شیشه,    آهنگ

حسین بازدید : 9 پنجشنبه 23 آبان 1398


,    دانلود آهنگ روزبه نعمت اللهی صبوری 320
,    صبوری روزبه نعمت الهی متن
,    دانلود اهنگ ای خدایا عشق قشنگه یه دل سنگو یه دل شیشه
,    آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی به نام پاییز دلتنگی
,    روزبه نعمت الهی نفس نفس
,    دانلود آهنگ صبوری کن صبوری
,    دانلود اهنگ ای خدایا عشق قشنگه یه دل سنگو یه دل شیشه یکی خوشبخت یکی بدبخته
,    روزبه نعمت الهی بلد است
,    روزبه نعمت الهی بدون تو
,   
,   

 

 

myfaza2music.net

من این صبر و مدیون لبخندتم
چی می خوام تا رویای تو با منه
چشاتو تو دنیای سردم نبند
که آینده تو چشم تو روشنه
نشونم بده می شه وقتی بخوام
تو برف زمستونیم گل کنم
تو این روزها زندگی ساده نیست
تو باعث شدی من تحمل کنم
تو باعث شدی من تحمل کنم
تو باعث شدی من تحمل کنم
تو هستی نمی ترسم از بی کسی
نمی ترسم از بازیه سرنوشت
نمی بینمت اما حس می کنم
کنارم قدم میزنی تا بهشت
به من یاد می دی صبوری کنم
نمیذاری از زندگی خسته شم
با اینکه هوای جهان خوب نیست
به عشق تو دارم نفسم می کشم
آی خدایا ای خدایا







برچسب ها دانلود آهنگ روزبه نعمت اللهی صبوری 320 صبوری روزبه نعمت الهی متن دانلود اهنگ ای خدایا عشق قشنگه یه دل سنگو یه دل شیشه آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی به نام پاییز دلتنگی روزبه نعمت الهی نفس نفس دانلود آهنگ صبوری کن صبوری دانلود اهنگ ای خدایا عشق قشنگه یه دل سنگو یه دل شیشه یکی خوشبخت یکی بدبخته روزبه نعمت الهی بلد است روزبه نعمت الهی بدون تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو