loading...

نایس موزیک

متن آهنگ نفس نفس روزبه نعمت الهی ♪♪♫♫♪♪♯ وای از حال هم خبر نداریمدوریمو این تنهاییو باور نداریموای بغضم با گریه وا نمیشهمیخوام فراموشت کنم اما نمیشه♪♪♫♫♪♪♯ آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از د

حسین بازدید : 21 پنجشنبه 23 آبان 1398

متن آهنگ نفس نفس روزبه نعمت الهی

♪♪♫♫♪♪♯

وای از حال هم خبر نداریم
دوریمو این تنهاییو باور نداریم
وای بغضم با گریه وا نمیشه
میخوام فراموشت کنم اما نمیشه
♪♪♫♫♪♪♯ آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من وقتی خرابه حالو روزم ♪♪♫♫♪♪♯
راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین دارم تو آتیشت میسوزم
لعنت به هر چی رفتنه این بغضه سنگین با منه سنگین تر از خواب زمستون
حالم بده حالم بده نفس نفس بند اومده دارم میخونم تو خیابون

وای از حال هم خبر نداریم دوریمو این تنهاییو باور نداریم

 

وای بغضم با گریه وا نمیشه باید فراموشت کنم اما نمیشه
آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من
وقتی خرابه حالو روزم
راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین
دارم تو آتیشت میسوزم
♪♪♫♫♪♪♯ لعنت به هر چی رفتنه این بغضه سنگین با منه ♪♪♫♫♪♪♯
سنگین تر از خواب زمستون
حالم بده حالم بده نفس نفس بند اومده
دارم میخونم تو خیابون

♪♪ تنظیم کننده : پیام قربانی ♪♪
لالالا لای لالای لای
آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من
لالالا لای لالای لای
راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین

♪♪♫♫♪♪♯

https://upmusics.com







برچسب ها دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی بدون تو دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی عاشقم باش دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی نفس نفس دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی ملت عشق دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی تا همیشه دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی بلد است دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی عزیز بشین به کنارم دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی می ناب ریمیکس اهنگ بدون تو روزبه نعمت الهی دانلود ریمیکس آهنگ روزبه نعمت الهی بدون تو روزبه نعمت الهی بدون تو ریمیکس روزبه نعمت الهی تنهایی دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی نفس نفس ریمیکس متن آهنگ نفس نفس روزبه نعمت الهی دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی برات بمیرم دانلود آهنگ های روزبه نعمت الهی اهنگ روزبه نعمت الهی بدون تو روزبه نعمت الهی سوگند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو