loading...

نایس موزیک

متن آهنگ ماکان باند به نام دلگیری, ماکان باند به نام دلگیری,دانلود آهنگ جدید,کد موزیک ماکان باند به نام دلگیری,تکست موزیک ماکان باند به نام دلگیری,آهنگ جدید

حسین بازدید : 81 پنجشنبه 12 مرداد 1396

متن آهنگ ماکان باند به نام دلگیری

 

بدکاری دستم میدی از تو دستم میری

میدونم آخرشم میمونه باهام دلگیری

نمیزاره تاثیری رو دل تو اصلا

اینکه من وابستم تو بری میترسم

من واسه چشمات دل تنگم آره میترسم

بد شده انگاری حال من نیست اصلا

من واسه چشمات دل تنگم آره میترسم

بد شده انگاری حال من نیست اصلا

♫♫♫

دوباره این قلب بی قراره

آروم نداره که طاقت بیاره

نگو که چشمات دوسم نداره

بدکاری دستم میدی از تو دستم میری

میدونم آخرشم میمونم باهام دلگیری

نمیزاره تاثیری رو دل تو اصلا

اینکه من وابستم تو بری میترسم

من واسه چشمات دل تنگم آره میترسم

بد شده انگاری حال من نیست اصلا

من واسه چشمات دل تنگم آره میترسم

بد شده انگاری حال من نیست اصلا

 

 







برچسب ها متن آهنگ ماکان باند به نام دلگیری ماکان باند به نام دلگیری دانلود آهنگ جدید کد موزیک ماکان باند به نام دلگیری تکست موزیک ماکان باند به نام دلگیری آهنگ جدید مرداد 96 دانلود آهنگ ماکان باند به نام دلگیری کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز همراه اول ماکان باند به نام دلگیری دانلود آهنگ جدید ماکان باند به نام دلگیری تکست آهنگ ماکان باند به نام دلگیری کد آهنگ پیشواز ماکان باند به نام دلگیری دانلود آهنگ ماکان باند به نام دلگیری کیفیت 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم ماکان باند به نام دلگیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماکان باند به نام دلگیری دانلود آهنگ ماکان باند به نام دلگیری دانلود ترانه ماکان باند به نام دلگیری متن ترانه ماکان باند به نام دلگیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو