loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ اومدم که پس بگیرم,    دانلود آهنگ چنگال تقدیر از محسن یگانه,    دانلوداهنگ من فراموشت نکردم از محسن یگانه,  

حسین بازدید : 19 سه شنبه 21 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ اومدم که پس بگیرم
,    دانلود آهنگ چنگال تقدیر از محسن یگانه
,    دانلوداهنگ من فراموشت نکردم از محسن یگانه
,    متن چقدر دیر محسن یگانه
,    دانلود اهنگ دیر محسن یگانه
,    آهنگ دیگه دیره محسن یگانه
,    دانلود آهنگ بی کلام چقدر دیر محسن یگانه
,    دانلود آهنگ بهت قول میدم
,    اهنگ جدید محسن یگانه
,   
,   
,   

upmusics.com

 

از اولش حق با تو بود انگار که دیر فهمیدمت

♪♪♫♫♪♪♯ تقصیر من بوده اگه سر دوراهی دیدمت ♪♪♫♫♪♪♯

تقصیر من بوده اگه حرفی ازت نمیزدم

♪♪♫♫♪♪♯ خواستم که حرفامو بگم اما یکم دیر اومدم ♪♪♫♫♪♪♯

زنده بودم به هوای تو که یک روزی تو آغوشت بمیرم

جای خالیمو تو آغوشت چقدر دیر اومدم که پس بگیرم

اومدم که پس بگیرم تو رو از چنگال تقدیر

اومدم که مال من شی اومدم اما چقدر دیر

من فراموشت نکردم ، نه تو از یادم نمیری

حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری

من بی خبر رفتمو تو چیزی نمی دونی ازم

تقصیر تو نیست که الان رو بر میگردونی ازم

اینقدر سوال تو سرمه اما نمی پرسم ازت

♪♪♫♫♪♪♯ انگار الان دیوونه ها حالم رو می دونن فقط ♪♪♫♫♪♪♯

زنده بودم به هوای تو که یک روزی تو آغوشت بمیرم

جای خالیمو تو آغوشت چقدر دیر اومدم که پس بگیرم

اومدم که پس بگیرم تو رو از چنگال تقدیر

♪♪♫♫♪♪♯ اومدم که مال من شی اومدم اما چقدر دیر ♪♪♫♫♪♪♯

من فراموشت نکردم ، نه تو از یادم نمیری

حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری

♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ اومدم که پس بگیرم دانلود آهنگ چنگال تقدیر از محسن یگانه دانلوداهنگ من فراموشت نکردم از محسن یگانه متن چقدر دیر محسن یگانه دانلود اهنگ دیر محسن یگانه آهنگ دیگه دیره محسن یگانه دانلود آهنگ بی کلام چقدر دیر محسن یگانه دانلود آهنگ بهت قول میدم اهنگ جدید محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو