loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ چرا من دورت بگردم حسین توکلی,    دانلود اهنگ جذاب حسین توکلی,    دانلود ریمیکس اهنگ جذاب از حسین توکلی,  &nb

حسین بازدید : 13 پنجشنبه 16 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ چرا من دورت بگردم حسین توکلی
,    دانلود اهنگ جذاب حسین توکلی
,    دانلود ریمیکس اهنگ جذاب از حسین توکلی
,    دانلود اهنگ حسین توکلی بنام دوست دارم
,    اهنگ حسین توکلی دورت بگردم
,    اهنگ حسین توکلی جذاب ریمیکس
,    چرا من دورت نگردم کیو دارم بهتر از تو
,    دانلود اهنگ عشق من حرف نداره کی میتونه حرف دراره
,    دانلود اهنگ حسین توکلی وای نگا نگاشو
,   
,   

http://pop-music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%88%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8

 

وای نگا نگاشو اون خنده هاشو وای بیاین ببینین ناز و اداشو
منو میکشه حالت چشات کیو میتونم بیارم به جات
منو میکشه خطی که وقتی میخندی میوفته گوشه ی لبات
چرا من دورت نگردم کیو دارم بهتر از تو عاشق کی شم که باشه حتی یه ذره سر از تو
چرا من دورت نگردم این دل بی سر زبونو بگو دست کی تو دنیا من بدم عاشق تر از تو
چرا من دورت نگردم آخه من دورت بگردم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام جذاب

♫♫♫♫♫♫

عشق من حرف نداره کی میتونه حرف دراره کی میتونه واسه من یکی مث تو بیاره
بس که جذابی برام جز تو نمیبینه چشام تو خودت نمیدونی چجوری من تورو میخوام
چرا من دورت نگردم کیو دارم بهتر از تو عاشق کی شم که باشه حتی یه ذره سر از تو
چرا من دورت نگردم این دل بی سر زبونو بگو دست کی تو دنیا من بدم عاشق تر از تو
چرا من دورت نگردم آخه من دورت بگردم

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام جذاب

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام جذاب

 







برچسب ها دانلود اهنگ چرا من دورت بگردم حسین توکلی دانلود اهنگ جذاب حسین توکلی دانلود ریمیکس اهنگ جذاب از حسین توکلی دانلود اهنگ حسین توکلی بنام دوست دارم اهنگ حسین توکلی دورت بگردم اهنگ حسین توکلی جذاب ریمیکس چرا من دورت نگردم کیو دارم بهتر از تو دانلود اهنگ عشق من حرف نداره کی میتونه حرف دراره دانلود اهنگ حسین توکلی وای نگا نگاشو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو