loading...

نایس موزیک

  ♪ باز منو شبای تار توی فراق یار گذشت ♪ ♪ همه روزای جوونیم توی انتظار گذشت ♪ ♪ همه روزای جوونیم توی انتظار گذشت ♪ ♪ تا کی حسرت و دوری خدا تا کی صبوری ♪ ♪ با غم دوری تو سر کنم من چ

حسین بازدید : 213 چهارشنبه 15 آبان 1398

 

♪ باز منو شبای تار توی فراق یار گذشت ♪

♪ همه روزای جوونیم توی انتظار گذشت ♪

♪ همه روزای جوونیم توی انتظار گذشت ♪

♪ تا کی حسرت و دوری خدا تا کی صبوری ♪

♪ با غم دوری تو سر کنم من چجوری ♪

♪ با غم دوری تو سر کنم من چجوری ♪

http://joyamusic.ir

 

♪ هی ای دل عاشق این نبود حقت ♪

♪ دست دوستی داد با رقیبونت ♪

♪ با رقیبونت ای دل تنها این نبود حقت ♪

♪ تو پیشش باشی اون نیاد سراغت ♪

♪ باز منو شبای تار توی فراق یار گذشت ♪

♪ همه روزای جوونیم توی انتظار گذشت ♪

♪ تا کی حسرت و دوری خدا تا کی صبوری ♪

♪ با غم دوری تو سر کنم من چجوری ♪

♪ با غم دوری تو سر کنم من چجوری ♪

♪ هی ای دل عاشق این نبود حقت ♪

♪ دست دوستی داد با رقیبونت ♪

♪ با رقیبونت ای دل تنها این نبود حقت ♪

♪ تو پیشش باشی اون نیاد سراغت ♪

♪ رفتی و بعد تو دلم با هیچ کسی راه نیومد ♪

♪ مشکل از اونا نبود یا که ضبرم سر اومد ♪

♪ ساغول ♬ نظم رو رعایت کن آقا ♪

 







برچسب ها دانلود آهنگ مرتضی جعفرزاده دله عاشق دانلود ریمیکس مرتضی جعفرزاده دله عاشق متن و شعر آهنگ مرتضی جعفرزاده دله عاشق دانلود آهنگ مرتضی جعفرزاده دله عاشق با کیفیت 320 کد پیشواز مرتضی جعفرزاده دله عاشق همراه اول دانلود آهنگ جدید مرتضی جعفرزاده دله عاشق لینک مستقیم کد پیشواز مرتضی جعفرزاده دله عاشق ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو