loading...

نایس موزیک

♩♪♬مردی و نامردی رو با تو بودم شناختم♩♪♬♩♪♬آتش زدی به قلبم آتیش بگیری از غم♩♪♬♩♪♬تمام زندگیمو کردی تو درد و ماتم♩♪♬♩♪♬افت به تو ای روزگار با قلب من چه کردی♩♪♬  آهنگ مرتضی جوان روزگار متن آهنگ ن

حسین بازدید : 9 چهارشنبه 15 آبان 1398

♩♪♬مردی و نامردی رو با تو بودم شناختم♩♪♬
♩♪♬آتش زدی به قلبم آتیش بگیری از غم♩♪♬
♩♪♬تمام زندگیمو کردی تو درد و ماتم♩♪♬
♩♪♬افت به تو ای روزگار با قلب من چه کردی♩♪♬

 

آهنگ مرتضی جوان روزگار

متن آهنگ نگاه بکن به چشمام به خاطر تو خیسن مرتضی جوان

♩♪♬نگاه بکن به چشمام به خاطر تو خیسن
نامه ی آخرم رو با اشکام مینویسم
♩♪♬نامه ی آخرم رو با اشکام مینویسم
دیواری از درد و غم رو قلب من تو ساختی
♩♪♬دل منو شکوندی با بی وفایی رفتی
دل منو شکوندی با بی وفایی رفتی
♩♪♬افت به تو ای روزگار با قلب من چه کردی

 

از دست تو بنالم یا از درد نامردی♩♪♬
از دست تو بنالم یا از درد نامردی
روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم♩♪♬
مردی و نامردی رو با تو بودم شناختم
آتش زدی به قلبم آتیش بگیری از غم♩♪♬
تمام زندگیمو کردی تو درد و ماتم
افت به تو ای روزگار با قلب من چه کردی♩♪♬
از دست تو بنالم یا از درد نامردی
از دست تو بنالم یا از درد نامردی♩♪♬

http://melotext.ir







برچسب ها کد پیشواز نگاه کن به چشمام مرتضی جوان ایرانسل دانلود آهنگ نگاه کن به چشمام مرتضی جوان دانلود ریمیکس نگاه کن به چشمام مرتضی جوان کد پیشواز نگاه کن به چشمام مرتضی جوان همراه اول دانلود آهنگ نگاه کن به چشمام مرتضی جوان با کیفیت 320 متن و شعر آهنگ نگاه کن به چشمام مرتضی جوان دانلود آهنگ جدید نگاه کن به چشمام مرتضی جوان لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو