loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ بی تو طاقت نمیارم,    دانلود موزیک ویدیو رضا رامیار منه روانی,    دانلود آهنگ تو مریضو من روانی کنار هم انگار دنیارو داریم,  &nb

حسین بازدید : 79 شنبه 11 آبان 1398


,    دانلود اهنگ بی تو طاقت نمیارم
,    دانلود موزیک ویدیو رضا رامیار منه روانی
,    دانلود آهنگ تو مریضو من روانی کنار هم انگار دنیارو داریم
,    اهنگ صداتو میشنوم هر جای این خونه
,    دانلود آهنگ رضا رامیار هی روانی
,    دانلود آهنگ رضا رامیار سالم نمیشم
,    دانلود موزیک رضا رامیار منه روانی
,    دانلود آهنگ رضا رامیار بعد تو
,    دانلود اهنگ رضا رامیار
,   

bibakmusic.com

صداتو میشنوم هرروز تورو میبینمت از دور

بدون عاشقتم هنوز عاشقتم هنوز

دیگه طاقت نمیارم بی تو هرلحظه بی تابم

تمام لحظه های من به تو وابستگی دارن

توئه مریضو منه روانی کنار هم انگار دنیارو داریم

Toye Marizo Mane Ravani Kenar Ham Engar Donyaro Darim

بگو هنوزم هیشکی بین ما نیست

Begoo Hanoozam Hishki Beyn Ma Nist

بگو نتونستی طاقت بیاری

ترانه منه روانی از رضا رامیار

تا میبینم ازم دوری دلم میگیره بدجوری

بیا روزای تکراری نذار بگذره اینجوری

نمیری از دلم بیرون دوباره باز بیا اروم

بازم دیوونه بازی کن باز اون روزا رو برگردون

توئه مریضو منه روانی کنار هم انگار دنیارو داریم

Toye Marizo Mane Ravani Kenar Ham Engar Donyaro Darim

بگو هنوزم هیشکی بین ما نیست

Begoo Hanoozam Hishki Beyn Ma Nist

بگو نتونستی طاقت بیاری







برچسب ها دانلود اهنگ بی تو طاقت نمیارم دانلود موزیک ویدیو رضا رامیار منه روانی دانلود آهنگ تو مریضو من روانی کنار هم انگار دنیارو داریم اهنگ صداتو میشنوم هر جای این خونه دانلود آهنگ رضا رامیار هی روانی دانلود آهنگ رضا رامیار سالم نمیشم دانلود موزیک رضا رامیار منه روانی دانلود آهنگ رضا رامیار بعد تو دانلود اهنگ رضا رامیار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو