loading...

نایس موزیک

اگه یادش بره که وعده با من داره، وااای وااای وااای دل بیچارمو به دست غم بسپاره، وااای وااای وااای ای خدا بهار اومد، گل من نیومد، وااای وااای وااای فصل کشت و کار اومد، یار من نیومد، وااای وااای وااای د

حسین بازدید : 26 جمعه 10 آبان 1398

اگه یادش بره که وعده با من داره، وااای وااای وااای
دل بیچارمو به دست غم بسپاره، وااای وااای وااای
ای خدا بهار اومد، گل من نیومد، وااای وااای وااای
فصل کشت و کار اومد، یار من نیومد، وااای وااای وااای
دل من شکسته، طاقت نداره والا

myfaza2music.net


اگه پیغوم بده، دیگه دوسم نداره، وااای وااای وااای، که دیگه ناله هام،براش اثر نداره، وااای وااای







برچسب ها دانلود آهنگ دل من گرفته طاقت نداره والا دانلود آهنگ دل من شکسته طاقت نداره والله آهنگ افغانی دل من شکسته طاقت نداره والا آهنگ دل من شکسته طاقت نداره والا مهران مدیری اگه یادش بره که وعده با من داره عباس قادری دانلود اهنگ تاجیکی دل من شکسته طاقت نداره والا دانلود آهنگ اگه یادش بره که وعده با من داره با صدای مهران مدیری اهنگ دل من شکسته اگه یادش بره که وعده با من داره تاجیکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو