loading...

نایس موزیک

,    کد اهنگ پیشواز ایمان غلامی با پخش انلاین,    کد پیشواز ایرانسل ایمان غلامی با پخش انلاین,    کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی مغرور,  &n

حسین بازدید : 201 پنجشنبه 09 آبان 1398


,    کد اهنگ پیشواز ایمان غلامی با پخش انلاین
,    کد پیشواز ایرانسل ایمان غلامی با پخش انلاین
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی مغرور
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایمان غلامی به سلامتی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی آهای دنیا
,    کد آهنگ پیشواز ایمان غلامی شنیدم با یکی دیگه هستی
,    کد پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی
,    کد پیشواز ایرانسل ایمان غلامی خبرم کن
,    کد پیشواز همراه اول ایمان غلامی بهم میگن
,   
,   

 

هنوزم یه لبخند یه چشمای خوش رنگ تو گوشیم یه آهنگ تو رو یادم میارن
یه عکس دوتایی یکم بی وفایی یه وقتا صدایی تو رو یادم میارن

هر جایی بیا برس به داد من تنهایی شده رفیقه فاب من آشوبم دلبر مغرور کجایی
هر جایی بدون که دلتنگ توام دردامو به غیر تو به کی بگم آشوبم ای که ز من دور کجایی

تکست آهنگ مغرور ایمان غلامی

یه غمگینه تنها یه ساحل یه دریا هنوزم یه رویا تو رو یادم میارن
یه پاییزه بی برگ یه عاشق یه دلتنگ یه مغروره دل سنگ

هر جایی بیا برس به داد من تنهایی شده رفیقه فاب من آشوبم دلبر مغرور کجایی
هر جایی بدون که دلتنگ توام دردامو به غیر تو به کی بگم آشوبم ای که ز من دور کجایی

 

 

 ,    کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی مغرور

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







برچسب ها کد اهنگ پیشواز ایمان غلامی با پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل ایمان غلامی با پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی مغرور کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایمان غلامی به سلامتی کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی آهای دنیا کد آهنگ پیشواز ایمان غلامی شنیدم با یکی دیگه هستی کد پیشواز همراه اول ایمان غلامی بی وفایی کد پیشواز ایرانسل ایمان غلامی خبرم کن کد پیشواز همراه اول ایمان غلامی بهم میگن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو