loading...

نایس موزیک

  پنجره باز و بسته کن یاد هوای ابری و ابرای دل شکسته کن پنجره باز و بسته کن یاد پرنده آسمان غروب ریشه بسته کن در پی پاره ی تنم زخمی در به در منم لا لم و در سکوت خود بر سر و سینه می زنم پنجره باز

حسین بازدید : 71 شنبه 04 آبان 1398

 

پنجره باز و بسته کن
یاد هوای ابری و
ابرای دل شکسته کن
پنجره باز و بسته کن
یاد پرنده آسمان
غروب ریشه بسته کن
در پی پاره ی تنم
زخمی در به در منم
لا لم و در سکوت خود
بر سر و سینه می زنم
پنجره باز و بسته کن
یاد هوای ابری و
ابرای دل شکسته کن
پنجره باز و بسته کن

myfaza2music.net

یاد پرنده آسمان
غروب ریشه بسته کن
روزی نمی رسدکه
من به دوریه تو خو کنم
خواب تو را عزیز من چگونه آرزو کنم؟
پنجره باز و بسته کن
یاد هوای ابری و
ابرای دل شکسته کن
پنجره باز و بسته کن
یاد هوای ابری و
ابرای دل شکسته کن
پنجره باز و بسته کن
یاد پرنده آسمان
غروب ریشه بسته کن
در پی پاره ی تنم
زخمی در به در منم
لالم و در سکوت خود
بر سر کینه میزنم
پنجره باز و بسته کن
یاد پرنده آسمان
غروب ریشه بسته کن
در پی پاره ی تنم
زخمی در به در منم
لالم و در سکوت خود
بر سر کینه میزنم
روزی نمی رسد کن که
من به دوریه تو خو کنم
خواب تو را عزیز من چگونه آرزو کنم؟
پنجره باز و بسته کن
یاد هوای ابری و
ابرای دل شکسته کن
هوای ابری







برچسب ها دانلود آهنگ حمید غلامعلی هوای ابری دانلود آهنگ زخمی حمید غلامعلی حمید غلامعلی بی هوا پنجره باز و بسته کن دانلود آهنگ حمید غلامعلی بی هوا اهنگ پنجره بازوبسته کن دانلود آهنگ هوای ابری خشن صحرا و سبزی خشن پنجره باز و بسته کن حمید غلامعلی دانلود اهنگ هوای ابری خشن آروین بستکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو