loading...

نایس موزیک

به تو من احساس خاصی دارم یه جوری شبیه عشق و عادته تو رو من یه جور دیگه دوس دارم یه علاقه س که تا بی نهایته با تو من حس قشنگی دارم وقتی با توام دلم آرومه دوس دارم فدای اون چشات بشم بس که اون چشات معصوم

حسین بازدید : 27 دوشنبه 29 مهر 1398

به تو من احساس خاصی دارم
یه جوری شبیه عشق و عادته
تو رو من یه جور دیگه دوس دارم
یه علاقه س که تا بی نهایته
با تو من حس قشنگی دارم
وقتی با توام دلم آرومه
دوس دارم فدای اون چشات بشم
بس که اون چشات معصومه
اگه این حسو از من بگیری
شاید از نبودنت خسته بشم

myfaza2music.net


انگاری هر لحظه می گذره
آروم آروم آروم آروم به تو وابسته میشم
گاهی وقتا دل من می لرزه
گاهی از عشق تو می ترسه
اما این دلهره های بی هوا
هم قشنگه هم بهم می چسبه
هم قشنگه هم بهم می چسبه
با تو من حس قشنگی دارم
وقتی با توام دلم آرومه

پخش آنلاین موزیک







برچسب ها دانلود آهنگ مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم دانلود اهنگ قدیمی مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم دانلود آلبوم مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم دانلود موزیک مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم کد آهنگ پیشواز مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم دانلود ریمیکس مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم دانلود آهنگ زیبای مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم دانلود آهنگ mp3 مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم با لینک مستقیم آلبوم مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم متن آهنگ موزیک ویدیو مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم دانلود آهنگ با کیفبت اصلی مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم اهنگ خام مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم دانلود آهنگ بیکلام مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم تکست آهنگ مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم دانلود ترانه مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم متن آهنگ مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم مجید یحیایی با تو من حس قشنگی دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو