loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ حالم خرابه درکم کن,    کلیپ حالم خرابه درکم کن دوریت عذابه درکم کن,    دانلود آهنگ حالم خرابه درکم کن حسین حیدری,    دانلود

حسین بازدید : 431 دوشنبه 29 مهر 1398


,    دانلود آهنگ حالم خرابه درکم کن
,    کلیپ حالم خرابه درکم کن دوریت عذابه درکم کن
,    دانلود آهنگ حالم خرابه درکم کن حسین حیدری
,    دانلود اهنگ ای کاش که برگردی و زخمامو مرحم کنی
,    آهنگ حالم خراب درکم کن
,    اهنگ عذابه حالم خرابه
,    اهنگ حالم خرابه
,    کلیپ حسین حیدری درکم کن
,    دانلود آهنگ غمگین دنیا درکم کن

 

http://nakaman.org

حالم خرابه درکم کن دوریت عذابه درکم کن

میمیره بی تو خاطراتت فردا عذابه درکم کن

جون میگیرم با بودن تو درگیر این دل با غم تو

از دست من بری میمیرم ماهی و بی آب و دریا تو

ای کاش که برگردی و زخمامو مرحم کنی

من زندگی رو دوست دارم ای کاش که درکم کنی

میترسم از روزای بی تو پره دلشورم 

تنهام نذار و درکم کن که بی تو من میمیرم

ای کاش که برگردی و زخمامو مرحم کنی

من زندگی رو دوست دارم ای کاش که درکم کنی

میترسم از روزای بی تو پره دلشـــــــــــــــورم 

تنهام نذار و درکم کن که بی تو من میمیرم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها دانلود آهنگ حالم خرابه درکم کن کلیپ حالم خرابه درکم کن دوریت عذابه درکم کن دانلود آهنگ حالم خرابه درکم کن حسین حیدری دانلود اهنگ ای کاش که برگردی و زخمامو مرحم کنی آهنگ حالم خراب درکم کن اهنگ عذابه حالم خرابه اهنگ حالم خرابه کلیپ حسین حیدری درکم کن دانلود آهنگ غمگین دنیا درکم کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو