loading...

نایس موزیک

  اسم تو باران بود مثل باران تازه عطش بی حدت عشق بی اندازه اسم من دریا بود مثل دریا آبی سبزه باران خورده پر از شادابی چه کنم در این شبای بی ستاره چشم بارونی تو بر من بباره چه کنم دستای گرم مهربو

حسین بازدید : 39 چهارشنبه 24 مهر 1398

 

اسم تو باران بود مثل باران تازه
عطش بی حدت عشق بی اندازه
اسم من دریا بود مثل دریا آبی
سبزه باران خورده پر از شادابی
چه کنم در این شبای بی ستاره
چشم بارونی تو بر من بباره
چه کنم دستای گرم مهربونت
بتونه دستاتو تو دستام بذاره
چه کنم در این شبای بی ستاره
چشم بارونی تو بر من بباره
چه کنم دستای گرم مهربونت

http://www.myfaza2music.net

بتونه دستاتو تو دستام بذاره
آسمون پاک شبهای مهتابی
داغی احساس روزهای آفتابی
با تو داره شور و شوق بی خوابی
در شب مستی و عشق و بی تابی
چه کنم در این شبای بی ستاره
چشم بارونی تو بر من بباره
چه کنم دستای گرم مهربونت
بتونه دستاتو تو دستام بذاره
چه کنم در این شبای بی ستاره
چشم بارونی تو بر من بباره
چه کنم دستای گرم مهربونت
بتونه دستاتو تو دستام بذاره
چه کنم در این شبای بی ستاره
چشم بارونی تو بر من بباره
چه کنم دستای گرم مهربونت
بتونه دستاتو تو دستام بذاره
چه کنم در این شبای بی ستاره
چشم بارونی تو بر من بباره
چه کنم دستای گرم مهربونت
بتونه دستاتو تو دستام بذاره







برچسب ها دانلود آهنگ برای اسم باران دانلود آهنگ شاد در مورد باران دانلود آهنگ های غمگین از باران اهنگ مخصوص هوای بارانی دانلود اهنگ عاشقانه بارون آهنگ اسم باران دانلود اهنگ روز بارانی شادمهر اهنگ مخصوص هوای بارانی شاد دانلود اهنگ شاد از خانم باران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو