loading...

نایس موزیک

واسه تومیزنه قلبم اومدی تو دلم کم کمنمی تونم آروم بگیرم بی تو اصلا واقعاحالا که اومدی لطفا بمون و بسازیم با همخاطره هامونو چشماتو بگیری ازمن عشقمزندگی بی تو دیگه عمرا بارون بی تو دیگه عمراحال خوب بی ت

حسین بازدید : 17 یکشنبه 21 مهر 1398

واسه تومیزنه قلبم اومدی تو دلم کم کم
نمی تونم آروم بگیرم بی تو اصلا واقعا
حالا که اومدی لطفا بمون و بسازیم با هم
خاطره هامونو چشماتو بگیری ازمن عشقم
زندگی بی تو دیگه عمرا بارون بی تو دیگه عمرا
حال خوب بی تو دیگه مثل یه کابوسه
عاشقی بدون دیگه تو عمرن
آخه عمرن عمرن عمرن دلم غیر تو دیگه کسی رو بخوادش
زندگی بی تو دیگه عمرا بارون بی تو دیگه عمرا
حال خوب بی تو دیگه مثل یه کابوسه
عاشقی بدون دیگه تو عمرن


آخه عمرن عمرن عمرن دلم غیر تو دیگه کسی رو بخوادش
زندگی بی تو دیگه عمرا بارون بی تو دیگه عمرا
حال خوب بی تو دیگه مثل یه کابوسه
عاشقی بدون دیگه تو عمرن
آخه عمرن عمرن عمرن
زندگی بی تو دیگه عمرا بارون بی تو دیگه عمرا
حال خوب بی تو دیگه مثل یه کابوسه
عاشقی بدون دیگه تو عمرن
آخه عمرن عمرن عمرن دلم غیر تو دیگه کسی رو بخوادش

متن آهنگ عمرا از شایان قاسمی

عزیزم میمیرم غمو تو چشات ببینم
سرت رو شونم بزار تا آروم بگیرم
تو مال منی بهم بگو اینو
آخه یه دنیاست یه یارم محاله تنهات بزارم
رمانتیک میشم من وقتی میگی با تو دارم
میدونی این دیونه عاشق تو میمونه
زندگی بی تو دیگه عمرا بارون بی تو دیگه عمرا
حال خوب بی تو دیگه مثل یه کابوسه
عاشقی بدون دیگه تو عمرن
آخه عمرن عمرن عمرن دلم غیر تو دیگه کسی رو بخوادش
زندگی بی تو دیگه عمرا بارون بی تو دیگه عمرا
حال خوب بی تو دیگه مثل یه کابوسه
عاشقی بدون دیگه تو عمرن
آخه عمرن عمرن عمرن
زندگی بی تو دیگه عمرا بارون بی تو دیگه عمرا
حال خوب بی تو دیگه مثل یه کابوسه
عاشقی بدون دیگه تو عمرن
آخه عمرن عمرن عمرن دلم غیر تو دیگه کسی رو بخوادش

http://melotext.ir/post/Text-Music-Shayan-Ghasemi-Called-Omran







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو