loading...

نایس موزیک

هنوز دوسش دارم… شبیه قبلناش ♬♫ یعنی کی میمیره به جای من براش ♬♫هنوز دلم میخواد… جونم بشه فداش ♬♫   کاش باز بشه یه روز بازم کنم نگاش ♬♫این و اون پا کرد و… رفت تنهام گذاشت ت

حسین بازدید : 23 جمعه 19 مهر 1398

هنوز دوسش دارم… شبیه قبلناش ♬♫

یعنی کی میمیره به جای من براش ♬♫
هنوز دلم میخواد… جونم بشه فداش ♬♫

 

کاش باز بشه یه روز بازم کنم نگاش ♬♫
این و اون پا کرد و… رفت تنهام گذاشت تو ♬♫

درد و رفت حتی بهم فرصت… نداد بگم که زود برگرد و رفت ♬♫

upmusics.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید حتی بهم فرصت نداد رضا شیری لینک مستقیم دانلود آهنگ حتی بهم فرصت نداد رضا شیری با کیفیت 320 کد پیشواز حتی بهم فرصت نداد رضا شیری ایرانسل متن و شعر آهنگ حتی بهم فرصت نداد رضا شیری دانلود آهنگ حتی بهم فرصت نداد رضا شیری دانلود ریمیکس حتی بهم فرصت نداد رضا شیری کد پیشواز حتی بهم فرصت نداد رضا شیری همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو