loading...

نایس موزیک

متن بی اراده بی اراده از علی آوان♫♫♫ می خوای بری برو ولی نگو واسه همیشه می خوای بری برو ولی نگو واسه همیشه تو که میدونی بعد تو دل دل نمیشه با کی میجنگی با  من من که دست خالی ام اخه دوونه نمی

حسین بازدید : 69 جمعه 19 مهر 1398

متن بی اراده بی اراده از علی آوان♫♫♫

می خوای بری برو ولی نگو واسه همیشه

می خوای بری برو ولی نگو واسه همیشه

تو که میدونی بعد تو دل دل نمیشه

با کی میجنگی با  من من که دست خالی ام

اخه دوونه نمی دونی من چه حالی ام

با کی میجنگی با  من من که دست خالی ام

poparena.ir

اخه دوونه نمی دونی من چه حالی ام

دل دل ساده ام دل گوشه گیرم

اخ خودم واسه غمت بمیرم

دل دل دبوونه بی اراده اخه چقدر درد دلا زیاده

اخه چقدر درد دلا زیاده

دل دل ساده ام دل گوشه گیرم

اخ خودم واسه غمت بمیرم

دل دل دبوونه بی اراده اخه چقدر درد دلا زیاده

اخه چقدر درد دلا زیاده

♫♫♫

دانلود موزیک علی آوان بی اراده

♫♫♫

نگیره دلت دور سرت بگردم

اخه من چه اشتباهی کردم

منی بدون تو دیوونه میشم

چجوری دلت میاد نباشی پیشم نباشی پیشم

دل دل ساده ام دل گوشه گیرم

اخ خودم واسه غمت بمیرم

دل دل دبوونه بی اراده اخه چقدر درد دلا زیاده

اخه چقدر درد دلا زیاده

دل دل ساده ام دل گوشه گیرم

اخ خودم واسه غمت بمیرم

دل دل دبوونه بی اراده اخه چقدر درد دلا زیاده

اخه چقدر درد دلا زیاده

♫♫♫

بی اراده از علی آوان

♫♫♫

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو