loading...

نایس موزیک

♫♫ می خوام برم کوه، شکار آهو، می خوام برم کوه، شکار آهوتفنگ من کو؟، لیلی جان، تفنگ من کو؟تفنگ من کو؟، لیلی جان، تفنگ من کو؟روی چو ماهت، تیر نگاهت، برده دل از من، لیلی جان، چشم سیاهتبرده دل از من، لیلی

حسین بازدید : 39 دوشنبه 15 مهر 1398

♫♫ می خوام برم کوه، شکار آهو،
می خوام برم کوه، شکار آهو
تفنگ من کو؟، لیلی جان، تفنگ من کو؟
تفنگ من کو؟، لیلی جان، تفنگ من کو؟
روی چو ماهت، تیر نگاهت،
برده دل از من، لیلی جان، چشم سیاهت
برده دل از من، لیلی جان، چشم سیاهت
بالای بومی، کفتر پرونی، بالای بومی، کفتر پرونی
شستت بنازم، لیلی جان، خوب می پرونی
شستت بنازم، لیلی جان، خوب می پرونی


روی چو ماهت، تیر نگاهت،
برده دل از من، لیلی جان، چشم سیاهت
برده دل از من، لیلی جان، چشم سیاهت ♫♫

irmp3.ir







برچسب ها متن آهنگ میخوام برم کوه دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو با صدای میترا میخوام برم کوه شکار آهو سولماز دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو از شهاب عباسی دانلود آهنگ میخوام برم کوه سیما بینا میخوام برم کوه شکار آهو تفنگ من کو لیلی جان متن اهنگ شکار اهو با پیانو دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو سیما بینا اهنگ میخوام برم کوه با پیانو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو