loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ چاره ای نبود میگفتی دیوونمی,    دانلود اهنگ ویسگون ولی وقتی داشت میرفت,    دانلود اهنگ اروم رفتش سمت فرودگاه,    اهنگ ولي و

حسین بازدید : 547 پنجشنبه 11 مهر 1398


,    دانلود اهنگ چاره ای نبود میگفتی دیوونمی
,    دانلود اهنگ ویسگون ولی وقتی داشت میرفت
,    دانلود اهنگ اروم رفتش سمت فرودگاه
,    اهنگ ولي وقتي داشت ميرفت خودم ميديدم اشكاشو پاك ميكرد
,    اهنگ علیرضا فاتح ولی وقتی داشت میرفت
,    دانلود اهنگ میگفتی دیوونمی میگفتم عاشقم شد
,    دانلود اهنگ علیرضا فاتح ولی وقتی داشت میرفت
,    ولی وقتی داشت میرفت خودم میدیم اشکاشو پاک میکرد
,    اهنگ بغضمو قورت دادم اون نگیره دلش

,   

 

https://musicdel.ir/single-tracks/1001/

بعد من که اون بوس که اروم رفتی سمت فرودگاه  …♪
بغضم قورت دادم که نگیره دلش تو راه  …♪
دستام یخ میزد بی اون چشام خط بی جون  …♪
میخواستم بهش بگم بمون چاره ایی نبود  …♪
میگفتی دیوونمی میگفتم عاشقم شو  …♪
مگفتی عشق چیه بمون  دارم باور عشقو  …♪
ولی وقتی داشت میرفت خودم میدیدم اشکاشو پاک میکرد  …♪
ولی وقتی داشت میرفت دلش نمیذاشت بره هی برمیگشت  …♪







برچسب ها دانلود اهنگ چاره ای نبود میگفتی دیوونمی دانلود اهنگ ویسگون ولی وقتی داشت میرفت دانلود اهنگ اروم رفتش سمت فرودگاه اهنگ ولي وقتي داشت ميرفت خودم ميديدم اشكاشو پاك ميكرد اهنگ علیرضا فاتح ولی وقتی داشت میرفت دانلود اهنگ میگفتی دیوونمی میگفتم عاشقم شد دانلود اهنگ علیرضا فاتح ولی وقتی داشت میرفت ولی وقتی داشت میرفت خودم میدیم اشکاشو پاک میکرد اهنگ بغضمو قورت دادم اون نگیره دلش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو