loading...

نایس موزیک

رازقي پرپر شد باغ در چله نشست تو به خاك افتادي كمر عشق شكست ما نشستيم و تماشا كرديم دلم مي‌خواد گريه كنم براي قتل‌عام گـل براي مرگ رازقي دلم مي‌خواد گريه كنم براي نابودي عشق واسه زوال ع

حسین بازدید : 159 چهارشنبه 10 مهر 1398

رازقي پرپر شد باغ در چله نشست
تو به خاك افتادي كمر عشق شكست
ما نشستيم و تماشا كرديم
دلم مي‌خواد گريه كنم براي قتل‌عام گـل
براي مرگ رازقي دلم مي‌خواد گريه كنم
براي نابودي عشق واسه زوال عاشقي
وقتي ‌كه قلبها و گـلها شكسته و پرپر شدن
وقتي ‌كه باغچه‌هاي عشق سوختن و خاكستر شدن
من و تو از گـل كاغذي باغچه‌اي داشتيم توي خواب
با خشتهاي مقوايي خونه مي ‌ساختيم روي آب


وقتي ‌كه ما تو جشن شب ستاره بارون مي ‌شديم
وقتي ‌كه پشت سنگر سايه‌ها پنهون مي ‌شديم
از نوك بال كفترها خون پريدن مي ‌چكيد

صداي بيداري عشق رو خواب شب خط مي ‌كشيد
دلم مي ‌خواد گريه كنم براي قتل‌عام گـل
براي مرگ رازقي دلم مي ‌خواد گريه كنم
براي نابودي عشق واسه زوال عاشقي
از پشت ديوارهاي شهر انگار صداي پا مياد
آوازخون در به در انگار يه همصدا مي‌خواد
ابر سياه رفتنيه خورشيد دوباره در مياد
دوباره گـل ميده از عاشقها خبر مياد
دلم مي ‌خواد گريه كنم براي قتل‌عام گل
براي مرگ رازقي دلم مي ‌خواد گريه كنم
براي نابودي عشق واسه زوال عاشقي

http://nakaman1.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها متن آهنگ قدیمی ابر سياه رفتنيه کد آهنگ پیشواز قدیمی ابر سياه رفتنيه دانلود آهنگ قدیمی ابر سياه رفتنيه بهمراه متن دانلود آهنگ جدید قدیمی ابر سياه رفتنيه با لینک مستقیم دانلود ریمیکس قدیمی ابر سياه رفتنيه نت آهنگ قدیمی ابر سياه رفتنيه آلبوم قدیمی ابر سياه رفتنيه قدیمی ابر سياه رفتنيه با بهترین کیفیت متن آهنگ دانلود آلبوم قدیمی ابر سياه رفتنيه کد آهنگ پیشواز قدیمی ابر سياه رفتنيه ایرانسل دانلود آهنگ زیبای قدیمی ابر سياه رفتنيه کد آهنگ پیشواز قدیمی ابر سياه رفتنيه همراه اول موزیک ویدیو قدیمی ابر سياه رفتنيه اهنگ خام قدیمی ابر سياه رفتنيه دانلود و متن اهنگ قدیمی ابر سياه رفتنيه دانلود آهنگ جدید قدیمی ابر سياه رفتنيه آکورد آهنگ قدیمی ابر سياه رفتنيه آهنگ بیکلام قدیمی ابر سياه رفتنيه دانلود آهنگ mp3 قدیمی ابر سياه رفتنيه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو