loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ حبیب قبله نما,    دانلود آهنگ برای حجاج مکه,    اهنگ حبیب قبله,    اهنگ حاجیان رخت چو از مکه برند,    زیبا ت

حسین بازدید : 59 چهارشنبه 03 مهر 1398


,    دانلود آهنگ حبیب قبله نما
,    دانلود آهنگ برای حجاج مکه
,    اهنگ حبیب قبله
,    اهنگ حاجیان رخت چو از مکه برند
,    زیبا ترین اهنگ حبیب
,    دانلود آهنگ قبله حبیب
,    معنی شعر حاجیان رخت چو از مکه برند
,    دانلود اهنگ مخصوص حجاج
,    دانلود اهنگ برای مکه

http://muzicir.com

♫♫ حاجیان رخت چو از مکه برند
مدتی در عقبه سر نگرند
تا به جائی که حرم در نظر است
چشم حجاج به دنبال سر است
ه ه ه ه ه ه ه
من هم از کوی تو گر بستم بار
باز با کوی تو دارم سر و کار
چشم دل سوی تو دارم شب روز
چشم بر کوی تو دارم شب و روز
ه ه ه ه ه ه ه
تو صنم قبله امال منی
چون کنم صرف نظر مال منی
روی رخشنده تو قبله ماست
مردم دیده ما قبله نماست

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 5:21 - 3.06 MB







برچسب ها دانلود آهنگ حبیب قبله نما دانلود آهنگ برای حجاج مکه اهنگ حبیب قبله اهنگ حاجیان رخت چو از مکه برند زیبا ترین اهنگ حبیب دانلود آهنگ قبله حبیب معنی شعر حاجیان رخت چو از مکه برند دانلود اهنگ مخصوص حجاج دانلود اهنگ برای مکه دانلود آهنگ حبیب قدیمی دانلود بهترین آهنگ های حبیب محبیان دانلود تک آهنگ های حبیب دانلود آهنگ های معروف حبیب محبیان 10 آهنگ برتر حبیب دانلود رایگان گلچین آهنگ های حبیب دانلود فول آلبوم حبیب با کیفیت 320 20 اهنگ برتر حبیب دانلود اهنگ حبیب دنیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو