loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ چشای تو همونه که تا اخر میخوامش,    کامی یوسفی عشق من اهنگ کامل,    دانلود آهنگ کامی یوسفی این دل,    د

حسین بازدید : 27 سه شنبه 02 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ چشای تو همونه که تا اخر میخوامش
,    کامی یوسفی عشق من اهنگ کامل
,    دانلود آهنگ کامی یوسفی این دل
,    دانلود اهنگ کامل کامی یوسفی عشق من
,    دانلود اهنگ کامی یوسفی عشق من
,    دانلود اهنگ دلم بیا ببین ببین چطوری پرتشه حواس تو
,    دانلود اهنگ کامی یوسفی دلم بیا ببین
,    دانلود تمام اهنگ های کامی یوسفی
,    دانلود اهنگ تورو میخوامت نمیزارم بری عشق من

دلم بیا ببین ببین چطوری پرتشه حواس تو

اونم دلش رو دیگه داده واسه تو

گرفته عطر اون همه لباس تو

من تورو میخوام نمیتونن نباشه توی فکر تو

با هیشکه نیست آخه دلش به غیر تو

شبا نمیخوابه آخه از عشق تو

خوب میدونی پیش تو دلم میخنده و چه خوبه حالش

چشای تو همونه که تا اخر میخوامش

تو رو میخوامت نمیذارم بری

عشق من عشق من عشق من

 

https://sultanmusic.ir







برچسب ها دانلود اهنگ چشای تو همونه که تا اخر میخوامش کامی یوسفی عشق من اهنگ کامل دانلود آهنگ کامی یوسفی این دل دانلود اهنگ کامل کامی یوسفی عشق من دانلود اهنگ کامی یوسفی عشق من دانلود اهنگ دلم بیا ببین ببین چطوری پرتشه حواس تو دانلود اهنگ کامی یوسفی دلم بیا ببین دانلود تمام اهنگ های کامی یوسفی دانلود اهنگ تورو میخوامت نمیزارم بری عشق من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو