loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ عشق من یادم کن گاهی,    اهنگ عشق من یادم کن گاهی که به دلدارم اهی,    دانلود آهنگ شوق نفس با کیفیت 320,    دانلود آهنگ شوق

حسین بازدید : 228 دوشنبه 01 مهر 1398



,    دانلود آهنگ عشق من یادم کن گاهی
,    اهنگ عشق من یادم کن گاهی که به دلدارم اهی
,    دانلود آهنگ شوق نفس با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ شوق نفس سروش از لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ یه دنیا یه دنیا عاشقم من از جهان
,    شوق نفس سروش 320
,    دانلود موزیک ویدیو شوق نفس از سروش
,    آهنگ سروش ی دنیا عاشقم
,    دانلود آلبوم یه دنیا سروش با کیفیت 320

,   

http://www.teh-dl.ir/5207/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B4%D9%88%D9%82-%D9%86%D9%81%D8%B3.html

عشق من
یادم کن گاهی
که به دل دارم آهی
تو که از دردم آگاهی

یه دنیا یه دنیا عاشقم من
​بدون که به عشقت صادقم من
تو مست خویش و من مست عشقم
اگه نباشی می میرم
بیا که عمر از سر گیرم

جهت دانلود این آهنگ شنیدنی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 


متن آهنگ شوق نفس از سروش

عشق من
یادم کن گاهی
که به دل دارم آهی
تو که از دردم آگاهی

یه دنیا یه دنیا عاشقم من
​بدون که به عشقت صادقم من
تو مست خویش و من مست عشقم
اگه نباشی می میرم
بیا که عمر از سر گیرم

تا هستم
با یادت شادم
آخه دل بر تو دادم
دیگه از غمها آزادم

یه دنیا یه دنیا عاشقم من
بدون که به عشقت صادقم من
تو مست خویش و من مست عشقم
اگه نباشی می میرم
بیا که عمر از سر گیرم

به انتظار دیدنت
به لحظه رسیدنت
دل داره پرپر می زنه
از سینه ام پر می زنه

ای چشمه حیات من
فرشته نجات من
شوق نفسهای منی
همیشه رویای منی

عشق تو در قلب من
هدیه جاودانه است
برای زنده موندن
قشنگترین بهانه است

دوست داشتن تو مثل عطر خوش بهاره
با تو نفس کشیدن پایان انتظاره

یه دنیا یه دنیا عاشقم من
بدون که به عشقت صادقم من
تو مست خویش و من مست عشقم
اگه نباشی می میرم
بیا که عمر از سر گیرم
اگه نباشی می میرم
بیا که عمر از سر گیرم !!!

 


 

 

دانلود آهنگ شوق نفس سروش از لینک مستقیم

Soroush – Shoghe Nafas

 

دانلود آهنگ شوق نفس سروش از لینک کمکی مدیافایر

Soroush – Shoghe Nafas

 








برچسب ها دانلود آهنگ عشق من یادم کن گاهی اهنگ عشق من یادم کن گاهی که به دلدارم اهی دانلود آهنگ شوق نفس با کیفیت 320 دانلود آهنگ شوق نفس سروش از لینک مستقیم دانلود آهنگ یه دنیا یه دنیا عاشقم من از جهان شوق نفس سروش 320 دانلود موزیک ویدیو شوق نفس از سروش آهنگ سروش ی دنیا عاشقم دانلود آلبوم یه دنیا سروش با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو