loading...

نایس موزیک

نمیخواستم از تو جدا شم تو گلی توی گل خونه بودی گلی دیدی که آخرش اما توی دنیام گم شده بودی گلی تو بگو من نباشم کی کی میذاره تو رو روی چشماش کی میریزه آب پای جونت کی میذاره تو رو جلو آفتاب گلی میترس

حسین بازدید : 51 دوشنبه 01 مهر 1398

نمیخواستم از تو جدا شم تو گلی توی گل خونه بودی

گلی دیدی که آخرش اما توی دنیام گم شده بودی

گلی تو بگو من نباشم کی کی میذاره تو رو روی چشماش

کی میریزه آب پای جونت کی میذاره تو رو جلو آفتاب

گلی میترسم که پژمرده شی بمیری و بری

گلی اگه خاری بره باز تو تنت میمیرم من کولی

گلی بیا خاکت میشم ساکت میشم تا از پیشم نری

کلی دعا میکنم بارون بیاد روی سر گلی

♫♫♫

 

گلی کلی خاطره مونده توی این خونه به جات

این دل وا مونده هیچ مکسو جز تو نمیخواد

گلی همه ترسم از اینه که تو رو بگیرنت

بشکنه اون دستی که بخواد بچیننت

گلی میترسم که پژمرده شی بمیری و بری

گلی اگه خاری بره باز تو تنت میمیرم من کولی

گلی بیا خاکت میشم ساکت میشم تا از پیشم نری

کلی دعا میکنم بارون بیاد روی سر گلی

♫♫♫

گلی میترسم که پژمرده شی بمیری و بری

گلی اگه خاری بره باز تو تنت میمیرم من کولی

گلی بیا خاکت میشم ساکت میشم تا از پیشم نری

کلی دعا میکنم بارون بیاد روی سر گلی

 







برچسب ها دانلود آهنگ کولی مسیح دانلود آهنگ گلی مسیح و آرش ای پی دانلود اهنگ گلی مسیح دانلود اهنگ گلی از مسیح و ارش دانلود اهنگ گلی میترسم دانلود آهنگ گلی از مسیح و آرش متن اهنگ گلی مسیح دانلود آهنگ گلی بیا خاکت میشم اهنگ گلی مسیح و آرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو