loading...

نایس موزیک

نشسته ام باز کنار تو اومدی سراغم نگاه تو روشن شبای بی چراغمصدای من وقتی قصه داره که رنگ چشم تو غصه داره شب من و تو باز دوباره انتظارهنگاه تو رنگ بوسه داره لبای من گرم و بی قراره سکوت شب یه آسمون و یک

حسین بازدید : 21 شنبه 30 شهریور 1398

نشسته ام باز کنار تو اومدی سراغم نگاه تو روشن شبای بی چراغم
صدای من وقتی قصه داره که رنگ چشم تو غصه داره شب من و تو باز دوباره انتظاره
نگاه تو رنگ بوسه داره لبای من گرم و بی قراره سکوت شب یه آسمون و یک ستاره

 

 

 

بارون گل شد خواب ستاره به انتظار بغض ابر پاره پاره
تا قلب آسمون میبارم با تو تنها فصل من و تو باز رسیده روی ابرا
کنار تو آروم میام پا میزارم چراغی تو دست شبا جا میزارم که روشن بمونه آسمون بی ستاره
به شوق تو عهدی با چشمات میبندم دوباره به این عشق به این دل میخندم قصه ی عشق بازی چرخ روزگاره

 

http://entermusic.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی و اورجینال







برچسب ها دانلود آهنگ نگاه تو روشن شبای بی چراغم نشسته ام باز کنار تو اومدی سراغم عارف دانلود دانلود اهنگ خواب ستاره ها عارف ٣٢٠ نشسته ام باز کنار تو بهنام بانی دانلود آهنگ کنار تو آروم میام پا میزارم بهنام بانی دانلود آهنگ خواب ستاره از ابی دانلود اهنگ عارف بنام خواب ستاره ها دانلود آهنگ حامد فولاد قلم نشسته ام باز کنار تو آهنگ بی کلام نشسته ام باز کنار تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو