loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود مداحی بابا کجایی سراغی از من نمیگیری,    دانلود مداحی بابای من کجایی,    بابا بابا به من بگو کجایی,    دانلو

حسین بازدید : 215 چهارشنبه 13 شهریور 1398


,   
,    دانلود مداحی بابا کجایی سراغی از من نمیگیری
,    دانلود مداحی بابای من کجایی
,    بابا بابا به من بگو کجایی
,    دانلود مداحی مقام پدر
,    نوحه پدر صوتی
,    مداحی پدر
,    دانلود مداحی از دست دادن پدر

بابا کجایی سراغی از من نمی گیری
بابا کجایی بی دخترت کجا میری
بابا کجایی به دخترت که پیرت شد
بابا کجایی یه سر بزن سر پیری
اصلاً تو نگفتی دختری داری
امشب دیدمت تو خواب و بیداری
دیدم سر داری و بدن نداری
مثلاً موهام و شونه کردم
مثلاً لباس نو پوشیدم
مثلاً الان تو خونمونیم
منم رو پات خوابیدم
" باز باران با ترانه
از دو چشمم دانه دانه
می چکد بر روی دامن
عمه برگردیم خانه
یادم آید روز دیرین
کودکی شاداب بودم
هر زمان خوابم میامد
روی دوش اکبر خود خواب بودم
من عزیز شهر بودم
دختر ارباب بودم "

بابا کجایی ببینی سرمای شبها رو
بابا کجایی ببینی وضع ماها رو
بابا کجایی عزیز حق تو ویرونس
بابا کجایی میبینی کار دنیا رو
اصلاً تو نگفتی میبری من رو
عشق تو راه تو فدا شدن رو
بی تو نمیخوام زنده بودن رو
مثلاً گل سرِ رو موهام
مثلاً کنارمن داداشام
مثلاً رو خار ها نرفتم
حناست روی پاهام
" دختر قرآن کجا !
خار مغیلان کجا ! "

بابا کجایی سه ساله سربازت و دریاب
بابا کجایی از کربلا شدم بد خواب
بابا کجایی دلم برا عموم تنگه
بابا کجایی شرمندشم برا آب
اصلاً عمو رفت و غصه ها زد سر
صحرا بود و من بودم و مادر
تو خواب دندونام شکست
باباجون بیا دیگه بریدم
باباجون بعد تو خیر ندیدم
باباجون منم شبیه زهرا
کبودم و خمیدم
" به دلم برات شده
بابام میاد بابام میاد بابام میاد امشب "

 

 

http://www.zakerin.ir/play/39982

دریافت







برچسب ها دانلود مداحی بابا کجایی سراغی از من نمیگیری دانلود مداحی بابای من کجایی بابا بابا به من بگو کجایی دانلود مداحی مقام پدر نوحه پدر صوتی مداحی پدر دانلود مداحی از دست دادن پدر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو